نیکیسا: ما باید در برابر آمریکا تهاجمی و سریع باشیم

دروازه بان اسبق تیم ملی ایران در ادامه درباره عملکرد علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی در این دو بازی دوستانه اظهار داشت: علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی عملکرد بسیار خوبی داشتند اما به نظر من حسینی مقابل سنگال عملکرد فوق العاده ای داشت و همه را امیدوار کرد. او گفت: دروازه تیم ملی سه دروازه بان آماده است. از طرفی مصام نیازمند را هم داریم که یک دروازه بان بین المللی با توانایی های بالایی است. همه ما به هدف تیم ملی فکر می کنیم.

وی افزود: اینکه کی روش برای حریفان خود برنامه ریزی کرده و بر اساس آن پیش برود می تواند مثمر ثمر باشد و امیدواریم با این روند نتایج خوبی در جام جهانی کسب شود.

دروازه بان تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 فرانسه می گوید تیم ملی اگر هوشمندانه بازی کند می تواند از ترکیب خود به جام جهانی صعود کند.

نیکیسا: ما باید در برابر آمریکا تهاجمی و سریع باشیم


سرویس خبر شماره: 1845693
07 مهر 1401 ساعت 12:33 |
1 امتیاز خبر

0نقطه نظر

دروازه بان های تیم ملی فوق العاده هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیما نکیسا درباره دو بازی دوستانه تیم ملی ایران مقابل اروگوئه و سنگال به خبرنگار ما گفت: تیم ملی در این دیدارها عملکرد خوبی داشت و آقای کی روش در هر دو بازی تعویض های هوشمندانه ای انجام داد که نشان از دانش او دارد. او چیزهای خوبی در مورد فوتبال ایران دارد. اینکه مهدی طارمی به جای سردار وارد زمین می شود و گل می زند و سردار به جای طارمی می آید و گل می زند، نشان می دهد که کی روش قدرت تیم ها را در نیمه اول می بیند و بر این اساس تصمیم می گیرد. نیمه دوم.

نکیسا در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می تواند در زمان اندک باقیمانده به هماهنگی مورد نظر کارلوس کی روش دست پیدا کند، گفت: خیلی سخت است و تیم ما در شرایط بحرانی در حال حاضر قرار دارد اما به نظر من کی روش. کاپیتان ماهر و خوبی است.” و مطمئنا با برنامه های خوبی به جام جهانی نزدیک خواهد شد. در هر صورت من هم مثل همه مردم ایران برای تیم ملی کشورمان در جام جهانی آرزوی موفقیت دارم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در پاسخ به این سوال که تفاوت اصلی تیم تحت هدایت کارلوس کی روش با تیم دراگان اسکوچیچ چیست، گفت: هنوز زود است که درباره این موضوع صحبت کنیم اما به نظر من تیم ملی نظم بهتری پیدا کرد. .

وی همچنین درباره ولز، دیگر تیم ایران در جام جهانی گفت: ولز هم می تواند تیم شکننده ای باشد. در بازی با این تیم اگر سرعت پاس ها را افزایش دهیم سرعت پاس از دفاع به حمله و از حمله به دفاع و اگر در ضدحملات سرعت بیشتری داشته باشیم می تواند مثمر ثمر باشد. ولز بیشتر به جناحین و عمق زمین حمله می کند و روی گرت بیل حساب زیادی باز کرده و تیم بسته نیست، اما اگر هوشمندانه وارد بازی ها شویم امیدواریم از باند بیرون بیاییم.

نیکیسا در واکنش به اینکه برخی معتقدند بازی تدافعی کی روش به تیم ملی در بازی با آمریکا و انگلیس کمک می کند، گفت: مقابل انگلیس بله، اما مقابل آمریکا هر چقدر به بازی سرعت دهیم می توانیم بازی بهتری داشته باشیم. نتیجه تیم آمریکا با ژاپن و عربستان بازی کرد و در بازی با ژاپن چون سیستم تشریحی و فیزیولوژیکی ژاپن سریعتر است کاملا درگیر سرعت ژاپنی ها بودند اما در بازی با عربستان که فوتبالش کندتر است. از نظر سرعت نتیجه مساوی بود. این اتفاق نشان می دهد که اگر سرعت بازی را بالا ببریم به راحتی نتیجه می گیریم.

نیکیسا درباره عملکرد خط دفاعی تیم ملی در بازی با سنگال و گل خوب مرتضی پورعلیگنجی گفت: گل به خودی پورعلیگنجی را به اشتباهات فوتبالی رساندم زیرا اگر این بازیکن گل نمی زد حتما یک بازیکن سنگالی پشت سرش بود و او می توانست موثر باشد، تبدیل توپ به گل برای مدافع خیلی زیاد بود. البته ای کاش سید حسین زاویه تیرش را زود رها نمی کرد. به محض اینکه دید بازیکن تیم حریف پاس رو به جلو می دهد، نمایشنامه را خواند و قصد داشت خودش توپ را قطع کند که پورعلیگنجی روی توپ مقابل ضربه زد.