هاروی الیوت اصرار دارد که برنامه های نقل و انتقالات لیورپول “او را به حرکت در می آورد” – باشگاه لیورپول

با وجود اینکه یک تهدید بالقوه برای موقعیت الیوت در تیم و تیم است، هوادار نوجوان لیورپول گفت:خوبهزمانی که باشگاه بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفت.

ولورهمپتون، انگلستان - سه شنبه، 17 ژانویه 2023: یورگن کلوپ (L) سرمربی لیورپول پس از بازی تکراری دور سوم جام حذفی بین ولورهمپتون و لیورپول اف سی در استادیوم مولینوکس، هاروی الیوت گلزن برنده را در آغوش گرفت.  لیورپول 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 30 آوریل 2023: کرتیس جونز بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن گل افتتاحیه در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه لیورپول و تاتنهام هاتسپر FC در آنفیلد جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

الیوت همچنین اضافه کرد که مایل است در صورت نیاز به بچه‌های جدید کمک کند، زیرا برای آنها خوب است که بدانند افرادی در اطراف خود دارند تا از آنها مراقبت کنند.

هر کسی که وارد شود استعدادهای باورنکردنی خواهد داشت، زیرا باشگاه بزرگی است و همیشه سخت خواهد بود.

با وعده خریدهای تابستانی توسط یورگن کلوپ، لیورپول قبلا به تعداد زیادی هافبک از جمله میسون ماونت، رایان گراونبرچ و الکسیس مک آلیستر مرتبط شده است.

«نمونه بارز کورتیس است که مدتی بیرون از خانه بوده، دوباره آمده و استثنایی بوده است.

او ادامه داد: رقابت بیشتر است اما برای همه خوب است. هر اتفاقی بیفتد، اتفاق می افتد و من مطمئن خواهم شد که برای اثبات خودم سخت کار خواهم کرد.”

علیرغم اینکه در حال حاضر به طور منظم شروع نمی کند، الیوت در مورد وضعیت خود مثبت است و از احیای جونز به عنوان مثال استفاده می کند.

«بچه‌ها فرصت‌هایشان را به دست می‌آورند و از آنها استفاده می‌کنند، اما من نمی‌توانم از خودم یا هیچ‌کس دیگر دلخور یا دلخور باشم.

با فرم ضعیف لیورپول در این فصل، مشکلات خط میانی آنها به وفور مورد توجه قرار گرفته است.

“اما شما باید در مورد وضعیت فکر کنید، هم سطح بمانید و منتظر فرصت خود باشید، کاری که من انجام خواهم داد، و من تا آنجا که ممکن است تلاش خواهم کرد تا به مدیر و کادر مربیگری نشان دهم که می توانم. بازی.”

کرتیس جونز که بازیکنی نزدیک به الیوت است، هر یک از بازیکنان را در خط هافبک قرمزها پس از یک دوره ناامیدکننده به دلیل مصدومیت شروع کرده است.

الیوت پس از حضور در تیمی که در نیمه اول یکشنبه با نتیجه 3-0 مقابل تاتنهام پیش افتاد، امیدوار است که جایگاه خود را در دیدار فولام از آنفیلد در روز چهارشنبه حفظ کند.

https://www.thisisanfield.com/2023/05/harvey-elliott-insists-liverpool-transfer-plans-will-drive-him-on/ منبع:

او به تازگی 20 ساله شده است و هنوز فرصت زیادی برای رشد به عنوان یک بازیکن دارد تا بتواند به عنوان یک بازیکن دائمی در سطح جهانی در تیم لیورپول به او اعتماد کند.

الیوت توضیح داد: «من باید یک قدم به عقب برگردم و به وضعیت نگاه کنم و بچه‌ها عملکرد باورنکردنی خوبی دارند.

الیوت توضیح داد: «رقابت بیشتر باعث می‌شود که مطمئن شوید بهترین هستید، تا جایی که ممکن است در تمرینات سخت کار کنید و از فرصت‌های خود در بازی‌ها استفاده کنید.

فقط باید مطمئن شوم که برای تیم اینجا هستم، بیرون بروم و عملکرد خوبی داشته باشم.”

الیوت تا به حال 41 بازی در این دوره از رقابت ها انجام داده است، اما قبل از شروع بازی مقابل تاتنهام، چهار بار متوالی خود را روی نیمکت دید.

پس از اولین شروع در یک ماه، هاروی الیوت اعتراف کرد که هنگام بیرون از تیم “دلش شکسته”، اما اصرار داشت که رقابت برای مکان هایی که او را “رانده” می کند.