هازارد به خوبی جای بنزما را پر کرد

تیبو کورتوا نیز گفتنیمه اول سخت بود و آنها شروع به کار سخت در منطقه خود کردند. ما اصلا خوب شروع نکردیم، اما کم کم بهتر شدیم و مستحق این پیروزی بودیم. خوشبختانه ما در شرایط بدنی خوبی هستیم. نیمه دوم بازیکنان تعویضی هم عالی کار کردند. ادن هازارد بازیکن بزرگی است و توانست سرعت بازی ما را افزایش دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال که در پایان بازی برنده جایزه بهترین بازیکن شد، گفت: جو ورزشگاه عالی بود و هواداران سلتیک به خوبی از تیم خود حمایت کردند. انتظار بازی آسانی را نداشتیم و می دانستیم که سلتیک در خانه تیم خطرناکی است. چند روز پیش سلتیک موفق شد رنجرز را با چهار گل شکست دهد. آنها فوتبال خیلی خوبی بازی کردند اما ما هرگز تمرکزمان را از دست ندادیم. ما صبور بودیم و با کنترل توپ و زمین توانستیم بر حریف مسلط شویم. ما سه گل زدیم و شایسته پیروزی بودیم. ما تیمی هستیم که در هر موقعیتی می توانیم گلزنی کنیم. من نمی دانم وضعیت مصدومیت کریم بنزما در چه وضعیتی است، اما هازارد جای او را به خوبی پر کرد و امیدوارم به همین منوال ادامه دهد.”


سرویس خبر شماره: 1842520
16 سپتامبر 1401 در 01:55
8.7 هزار |

0نقطه نظر

او می تواند بیشتر بازی کند

تونی کروس و تیبو کورتوا از بازی خوب ادن هازارد در پایان بازی رئال مقابل سلتیک تمجید کردند.

هازارد به خوبی جای بنزما را پر کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امشب با نتیجه 0-3 مقابل سلتیک پیروز شد و لیگ قهرمانان اروپا را قدرتمند آغاز کرد. وینیسیوس، لوکا مودریچ و ادن هازارد در این بازی برای رئال گلزنی کردند.