هافبک نفت MIS رای بحث برانگیز را توضیح می دهد


سرویس خبر شماره: 1851476
11 نوامبر 1401 در 1:44 ب.ظ
722 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مسلم مجدمی هافبک نفت مسجد سلیمان به تشریح شکایت خود از این باشگاه پرداخت.

هافبک نفت MIS رای بحث برانگیز را توضیح می دهد

مجدمی که به دلیل صدور این حکم مورد انتقاد جمعی از هواداران نفت مسجد سلیمان قرار گرفته بود به خبرنگار ما گفت: تعصبات بزرگواران مسجدسلیمان نسبت به تیم نفت بر من پوشیده نیست، بر هیچکس پوشیده نیست. انرژی مثبت آنها نسبت به بازیکنان و کادر فنی همیشه بالا بوده است و من شخصا این موضوع را لمس کرده ام. حتی اگر از من انتقاد کنند به آنها حق می دهم چون از جزئیات ماجرا اطلاعی ندارند.

مجدمی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی بین وی و مدیریت باشگاه وجود ندارد، افزود: همانطور که گفتم مدیریت محترم پیگیری های زیادی در این خصوص انجام داده تا بتوانم به درخواست هایم پاسخ دهم و مشکل مالی خود را برطرف کنم.

وی در این باره توضیح داد: این پرونده مربوط به فصول گذشته است و مدیریت فعلی باشگاه از این بدهی و شکایت من باخبر بود چرا که همه مراحل را با هماهنگی آنها انجام دادم. همچنین از جناب آقای یزدی مدیرعامل محترم باشگاه که در احقاق حق بنده در این مورد مساعدت شایسته ای داشتند تشکر می کنم.

هافبک نفت مسجد سلیمان در پایان خاطرنشان کرد: ما امسال لیگ را خیلی خوب شروع کردیم اما به یکباره همه چیز تغییر کرد، هرچند با توجه به کیفیتی که در زمین ارائه دادیم، شایسته این نتایج نبودیم. تعطیلات قهرمانی قطعا برای ما مفید خواهد بود زیرا می توانیم خود را از نظر جسمی و روحی آماده کنیم تا انشاالله با شروع دوباره بازی ها به نتایج اخیر برسیم و هواداران را خوشحال کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هافبک نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: آنقدر این تیم را دوست دارم که زمانی که لژیونر بودم و در لیگ قطر بازی می کردم پیشنهاد نفت را پذیرفتم و حتی وقتی خطر سقوط را به جان خریدند، برخلاف خیلی ها که تیم را ترک کردند، ماندم و برای موفقیت نماینده شدم. مسجد سلیمان تلاش کردم و تا روزی که پیراهن این تیم را بر تن کنم همین روال را ادامه خواهم داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در مورد چند پرونده نظر خود را صادر کرد که یکی از آنها به شکایت مسلم مجدمی هافبک نفت مسجد سلیمان از این باشگاه مربوط می شود. بر اساس رای صادره این باشگاه به پرداخت مبلغ سه میلیارد و 105 میلیون ریال بابت دعوی اصلی و مبلغ 67 میلیون و 689 هزار ریال بابت هزینه های دادرسی از خواهان محکوم شد.