هالند پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر شد/ تصمیم جدید سیتی برای اینکه ستاره نروژی رئال نباشد

هالند در حال حاضر 375000 پوند در هفته دریافت می کند که بالاترین رقم در لیگ برتر است و به اندازه هم تیمی خود کوین دی بروین و دروازه بان منچستریونایتد داوید دخیا است. با این حال، رافائلا پیمنتا ایجنت او به شایعات انتقال به مادرید دامن زد و مدعی شد رئال مقصدی رویایی برای بازیکنان است.

این مطلب را نیز بخوانید: تاثیر تغییر بند آزادسازی هلند بر غول های فوتبال/ اتفاقی که آینده مسی، نیمار و راموس را تحت تاثیر قرار می دهد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

روسای اتحاد در پایان فصل با مهاجم 42 ساله دیدار خواهند کرد تا در مورد قرارداد جدید 500 هزار پوندی در هفته صحبت کنند. هالند در اولین سال قرارداد خود است و سیتی مشتاق است به او برای اولین سال فوق العاده اش در انگلیس پاداش دهد و رئال امیدوار است که در آینده نزدیک این بازیکن 22 ساله نروژی را به لالیگا ببرد.

این مهاجم به 50 گل برای سیتی نزدیک می شود و ششمین هت تریک فصل خود را در برد هفته گذشته مقابل برنلی در جام حذفی به ثمر رساند. سیتی همچنین امیدوار است که پایان دادن به هرگونه گمانه زنی در مورد آینده هلند بتواند به جاد بلینگهام برای پیوستن به او در سیتی در تابستان امسال کمک کند.

منابع نزدیک به هلند اصرار دارند که او در منچستر کاملا خوشحال است، اما سیتی مایل است پیامی قوی ارسال کند و همه را ساکت کند. آنها بر این باورند که یک قرارداد جدید که در طول فصل 2028 اجرا می شود و اولین فصل باورنکردنی او را مورد توجه قرار می دهد، همین امر را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

سیتی در تابستان گذشته رئال را با بند آزادسازی 51.4 میلیون پوندی در قرارداد هالند با بوروسیا دورتموند شکست داد و ارزش او از آن زمان تاکنون چهار برابر شده است. هالند خواستار بند آزادسازی در قرارداد اصلی خود شد، اما منابع می گویند که پس از اینکه پپ گواردیولا، سرمربی سیتی قرارداد خود را برای دو فصل دیگر در اوایل سال جاری تمدید کرد، این بند دیگر اعمال نمی شود.