هجومی ترین ترکیب فصل هواداران مقابل پرسپولیس!

باید دید ساکت الهامی با این ترکیب هجومی مقابل قهرمان لیگ چه نتیجه ای کسب خواهد کرد. هوادار روی نیمکت بازیکنان سرشناسی مانند امید سینگ، داریوش شجاعیان، بابک مرادی، حسین ابراهیمی و… دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این هوادار در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه تسگردی میزبان پرسپولیس است. ساکت الهامی به جمع بندی نهایی لیست اصلی تیمش رسیده و جالب اینکه برای این بازی یک فهرست هجومی انتخاب کرده است.

محمدرضا خالدآبادی جوان در چارچوب دروازه قرار دارد. عزت الله پورقاز، مرتضی منصوری و مهدی عبدی سه مدافع میانی این تیم هستند. نیما عزیری و سپهر روزیطلب زوج خط میانی دفاعی بنف ها را تشکیل می دهند و مسعود شجاعی کاپیتان مقابل آنها بازی می کند.


سرویس خبر شماره: 1939860
Jun 04, 1402 @ 5:22 PM
8.4K |

0نقطه نظر

شگفتی شیرین در نیمه نهایی حذفی؛

در حالی که هواداران پیش از این در 30 هفته لیگ و 3 بازی قبلی پلی آف با یک مهاجم بازی کرده بودند، برای اولین بار با دو مهاجم بازی خواهند کرد و سعید سحرخائزان 19 ساله که هفته گذشته هت تریک کرد، به میدان می رود. از همان ابتدا مقابل قرمزها

مهدی مهدیخانی و حسین صادقی نیز وینگرهایی هستند که علاوه بر وظایف هجومی باید با توجه به این ترکیب به خط دفاعی نیز کمک کنند. در حمله، محمدجواد محمدی در کنار سعید سحرخائزان تکامل می یابد.

ساکت الهامی تیمش را با دو مهاجم مقابل پرسپولیس صف آرایی کرد.

هجومی ترین ترکیب فصل هواداران مقابل پرسپولیس!