هدف استیپرمن استفاده از نفوذ یورگن کلوپ در نقش مربیگری جدید است

علیرغم اینکه به سختی زیر نظر سرمربی فعلی قرمزها در سیگنال ایدونا پارک حضور داشت، اظهارات اخیر این بازیکن 32 ساله نشان می دهد که مدیر سابقش چقدر تاثیر عمیقی روی او گذاشته است.

ما چند سالی منفورترین تیم مقابل توپ بودیم. من می خواهم آن را در پسرانم هم داشته باشم. تیم عزیزی که مقابل توپ درست کار نکند موفق نخواهد بود.»

در کنار هفت جامی که در آنفیلد به دست آورده است، از جمله لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا، او همچنین پنج بار (به ویژه دو قهرمانی در بوندسلیگا) با بوروسیا دورتموند مدال نقره کسب کرده است.ترانسفرمارکت).

مارکو استیپرمن که 7 بازی زیر نظر این بازیکن 55 ساله در بوروسیا دورتموند انجام داد.ترانسفرمارکت) و بعداً در لیگ برتر با نوریچ بازی کرد، قرار است در پایان این فصل دوران بازی خود را به پایان برساند و هدایت تیم آماتور ASC 09 دورتموند را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: هدف گزارش شده لیورپول که می توانست با یک بازیکن آزاد حرکت کند، پس از حکم دادگاه، شماره پیراهن خود را از تن بیرون کرد.

https://www.empireofthekop.com/2023/03/30/stiepermann-klopp-coaching-influence-dortmund/ منبع:

با قضاوت بر اساس اظهارات استیپرمن، این منطقه ای است که کلوپ در آن برتری داشته است.

علاوه بر این، رزومه سرمربی لیورپول دقیقاً نشان می دهد که چرا مربیان جوان مشتاق تلاش می کنند تا از او الگوبرداری کنند.

قسمت 73 پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

بیشتر بخوانید: نیل جونز: هدف کلیدی هافبک لیورپول احتمالاً «بسیار کمتر» از قیمت فعلی است

یکی از بازیکنانی که زیر نظر یورگن کلوپ کار می‌کرده، قصد دارد از سرمربی لیورپول در اولین پست مربیگری خود الهام بگیرد.

در حالی که هوش تاکتیکی یک پیش نیاز آشکار برای هر کسی است که مایل به ایجاد یک حرفه مدیریتی موفق در فوتبال حرفه‌ای است، پیروزی بر بازیکنان با مدیریت صحیح مرد نیز ضروری است.

در مصاحبه با BILDهافبک ووپرتالر گفت: حتی به عنوان یک بازیکن جوان، من مجذوب این بودم که چگونه کلپو توانست ما را به عنوان یک تیم از نفر اول تا آخرین نفر بگیرد و این حرص را در ما ایجاد کند. حتی امروز احساس می کنید که همه بازیکنان او را دوست دارند. من هم همه را با خودم خواهم برد.

ما آرزوی موفقیت برای استیپرمن در دوران مربیگری خود داریم و مطمئناً به نظر می رسد که او در حال انتخاب یک استاد ایده آل در کلوپ است تا از آن به عنوان تأثیرگذار استفاده کند زیرا به دنبال القای “طمع” برای پیروزی در بازیکنان ASC 09 دورتموند است.

مرد سابق نوریچ به وضوح یکی از طرفداران بزرگ “gegenpressingمدلی که سرمربی لیورپول با آن مترادف است، در حالی که دیدن او به نحوه «دوست داشتن» سرمربی قرمزها توسط بازیکنان تیم های 55 ساله، شگفت انگیز است.

اگر استیپرمن به دنبال تأثیرات مربیگری برای تلاش و تکرار در آغاز کار خود در خط اصلی است، به سختی می تواند الگوی بهتری از کلوپ داشته باشد.