هدف نقل و انتقالات چلسی به تازگی اعتراف کرده است که “قطعا” می خواهد با لیورپول امضا کند

https://www.empireofthekop.com/2023/01/07/chelsea-target-wants-liverpool-transfer/ منبع:

بیشتر بخوانید: لیورپول باید امیدوار باشد که ادعای هیجان انگیز کودی گاکپو کلوپ با روشن شدن واقعیت نقل و انتقالات ژانویه محقق شود.

با این حال، قیمت پایه 112 میلیون یورویی به این معنی است که مردان یورگن کلوپ در دو پنجره آینده در رقابت برای جذب او شرکت نخواهند کرد.

“این قطعا لیورپول خواهد بود.” کروات گفت DANAS.hr. از زمانی که کوچک بودم، بازی های لیورپول زیادی را با پدرم تماشا کردم و هر فصل را با جزئیات پوشش دادیم. این باشگاهی است که در قلب من باقی مانده است.”

زمانی فرا می رسد که نیاز داریم یک بار دیگر در خط دفاعی سرمایه گذاری کنیم و اگر در آینده فرصتی برای جذب گواردیول ایجاد شود، رابطه مثبت ما با RB لایپزیگ می تواند بسیار ارزشمند باشد.

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

جوسکو گواردیول بازیکنی است که بنا بر گزارش ها، قرار است به یکی از رقبای اصلی لیورپول برود و چلسی از پیوندهای زیادی با هافبک میانی بسیار مورد توجه لیورپول برخوردار است.

با این حال، همیشه این احتمال وجود دارد که این بازیکن 20 ساله بتواند دنیای فوتبال را با انتخاب خود قرمزها غافلگیر کند، در صورتی که مردان گراهام پاتر نتوانند او را به ارمغان بیاورند (به گفته کریستین فالک، علیرغم انجام «مذاکرات مشخص» آفساید گرفتار شد) در آینده ای نزدیک، پس از اعتراف به این که در کودکی، “قطعا” می خواست برای مرسیسایدرها بازی کند.

اگر ما موفق به کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا شویم، این برای لیورپول مشکل ساز نخواهد بود – اگرچه بدون آن، انتظارات (بدون ذکر توانایی های مالی) ممکن است تصویر کاملاً تیره تری به خود بگیرد.

جوسکو گواردیول در جام جهانی قطر تحت تأثیر قرار گرفت – (عکس از ریچارد هیثکوت/ گتی ایماژ)

بیشتر بخوانید: “من به خودم خواهم ماند” – کارلو آنچلوتی ممکن است به تازگی به LFC کمک زیادی به نقل و انتقالات جود بلینگهام داده باشد.

در غیر این صورت خط هافبک روشن ترین اولویت برای ما باقی می ماند که باید از هم اکنون تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی به آن پرداخته شود، اگرچه به نظر می رسد به طور فزاینده ای محتمل است که تا پایان فصل در این زمینه عمل نکنیم.