هدف کولیبالی: قهرمان الهلال مثل استقلال مجیدی


سرویس خبر شماره: 2020940
24 مه 1403 ساعت 05:29
885 امتیاز خبر

4نقطه نظر

ستاره سنگالی الهلال گفت که او و هم تیمی هایش می خواهند بدون شکست قهرمانی را کسب کنند.

هدف کولیبالی: قهرمان الهلال مثل استقلال مجیدی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، الهلال برای نوزدهمین بار قهرمان لیگ حرفه ای عربستان شد. این تیم که در 29 بازی از 31 بازی خود موفق به کسب 29 پیروزی شده است، در رقابت های قهرمانی کشور هدف دیگری نیز دارد و آن کسب عنوان قهرمانی بدون شکست یا کسب جام طلایی است.

کالیدو کولیبالی، بازیکن سنگالی الهلال و یکی از عناصر کلیدی این تیم در این فصل، تایید کرد که شروع این تیم در لیگ سخت بوده است زیرا سعی کرده سبک و تاکتیک عیسی را بفهمد و بازیکنان چه زمانی متوجه شوند. آنها به لطف روش سرمربی توانستند در تمام دیدارها پیروز شوند و تیمشان تاکنون شکستی را تجربه نکرده است.

وی پس از قهرمانی در لیگ عربستان در گفت و گو با الشرق الاوسط گفت: ما شروع سختی داشتیم و سعی می کردیم سبک و تاکتیک مربی را بفهمیم و وقتی برنامه های او را فهمیدیم توانستیم همه تیم ها را شکست دهیم. و تا الان در یک مسابقه شکست نخورده ایم.

مدافع سنگالی ادامه داد: می خواهیم رکورد بزنیم و اکنون هدفمان این است که بدون باخت قهرمانی را به پایان برسانیم. می دانیم که هدف سختی است، اما چیزی است که روی آن کار خواهیم کرد.

کولیبالی سخنان خود را با تشکر از هواداران الهلال و تبریک به آنها پایان داد و گفت: بدون هواداران، تیم به آنچه که به دست آورده بود نمی رسید. امیدوارم با کسب عناوین بیشتر دوباره آنها را خوشحال کند.

الهلال سه بازی دارد تا بدون شکست قهرمان شود، چیزی که استقلال در سال های اخیر با فرهاد مجیدی و در بین لیگ های معتبر آسیا تکرار کرده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی