هرگز تبانی! مالک نساجی حداقل استقلالی است

نسبت به سال های گذشته شرایط زمین بسیار بهتر شده و مشکل خاصی برای زمین وجود ندارد. اما هر تیمی به قائم شهر می آید، هواداران نساسی پرشور و حامی هستند. اما فکر نمی کنم پرسپولیس از این بابت مشکلی داشته باشد چون بیشتر فوتبالدوستان در پرسپولیس هستند. به همین دلیل جدا از اینکه پرسپولیسی ها جلوی تماشاگران زیادی بازی کردند مشکل خاصی نیست. نساجی در لیگ می ماند و فقط می آید تا یک بازی آبرومندانه مقابل پرسپولیس انجام دهد. اگر مشکل خاصی پیش نیاید پرسپولیس می تواند با برد مقابل نساجی قهرمان لیگ شود.
صحبت هایی درباره حضور شما در نساجی شد. آیا بعد از رفتن شما و حضور مربی خارجی وضعیت این تیم تغییر کرده است؟
من بازی نساجی هستم. ما در نیم فصل اول خیلی خوب کار کردیم و در جدول رده بندی به رده پنجم صعود کردیم، اما از سال گذشته که جام حذفی را به دست آوردیم، انتظارات از این تیم بالا بود. ثروت تیم هم همینطور است. در نیم فصل دوم درخواست کردیم بازیکن جذب کنیم اما بازیکنی جذب نشد. به خاطر داشته باشید که همه تیم ها به جز تیم ما تقویت شده اند. اینها باعث شد که نتوانیم نتایج خوب فصل اول را در فصل دوم تکرار کنیم و در نهایت طبق توافق از این تیم جدا شویم. نساجی نماینده ایران است و باید برای آسیا تقویت شود. برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.
نساجی ها در این فصل به جمع چهار تیم برتر جام حذفی صعود کرده اند و پس از بازی با پرسپولیس در لیگ، قرار است در جام حذفی به مصاف استقلال بروند. اگر مربی نساجی بودید چه استراتژی داشتید؟ با تمام توان مقابل پرسپولیس بازی کنید یا برای رویارویی با استقلال در کوی به چند بازیکن استراحت دهید؟
بازی حساس است و حرف و حدیث زیاد است. زمانی که در نساجی بودیم و در نیم فصل به پرسپولیس باختیم، حملات به من، مطهری و پرسپولیسی ها واقعی و شجاعانه بود و می گفتند تبانی کرده اند و… اما همه شرافتمند هستند و هیچ گاه کوتاه نمی آمدند. اگر با بازیکنان اصلی بازی نکنند، فردا می گویند چرا با بازیکنان اصلی بازی نکردند. به نظر من واقعی و بچه های دیگر با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی می کنند. امیدوارم قهرمانی را خراب نکنند. در کل فکر می کنم همه با تمام وجود مقابل پرسپولیس در لیگ و مقابل استقلال در مرحله حذفی بازی خواهند کرد.
فکر می کنی نساجی مقابل پرسپولیس از اتوبوس دفاع کند؟ آیا آنها این توانایی را دارند؟


سرویس خبر شماره: 1938154
28 مه 1402 ساعت 08:00
7.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پلیس قائم شهر منتظر قهرمانی است

تکلیف مسابقات قهرمانی به روز آخر موکول شد. تعامل حساس پرسپولیس و نساجی را چگونه می بینید؟
بله به روز آخر کشیده شد و حساسیت این بازی بسیار بالاست. به هر حال ریش و قیچی در دست پرسپولیس است و برای قهرمانی باید در مسابقه پیروز شود و کاری به تیم های دیگر نداشته باشد. اما این بازی یکی از بازی های سنگین پرسپولیس است و بسیاری از پرسپولیسی ها نگران این بازی و انتظار قهرمانی هستند که کار را برای پرسپولیس سخت می کند.
به نظر شما ممکن است پرسپولیس بسته باشد؟
پرسپولیس تیم و کادر مجرب و کارآمدی دارد. بازیکنان این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته اند و از حساسیت این دیدار آگاه هستند. فکر می کنم اگر آنها با اعتماد به نفس بازی کنند و بتوانند در 20 دقیقه اول گل بزنند، برای بردن مشکلی نخواهند داشت. به هر حال فوتبال همین است و یک میلیون و یک اتفاق در حال رخ دادن است و پرسپولیس باید تمرکز زیادی داشته باشد و با برنامه برای برد کار کند تا بتواند موفق شود و هوادارانش را خوشحال کند.
در همین فصل هشت، نه ماه در نساجی کار کردید. وضعیت زمین چگونه است؟ این دلیل را می پرسم چون پرسپولیس بیشتر برنامه های تاکتیکی خود را در زمین اجرا می کند.

1740472

آنها جلوی هواداران خود بازی می کنند و قهرمانی در راه است و تمام تلاش خود را می کنند. بستگی دارد مربی از بازیکن چه انتظاری داشته باشد، ممکن است بیاید در دفاع بازی کند چون پرسپولیس این روزها آماده است.

1723924

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در مهم ترین دیدار هفته گذشته پرسپولیس میهمان نساجی هاست. نساجی که ابقای او در لیگ قطعی شده است، تنها برای بازگرداندن وضعیت خود بازی خواهد کرد و از سوی دیگر، پرسپولیس بدون توجه به نتیجه بازی سپاهان راهی جز پیروزی مقابل رقیب شمالی خود برای قهرمانی در لیگ ندارد. . رقابت دو تیم ریشه دار و قدیمی همیشه جذابیت خاصی داشته است اما این بازی و حساسیت آن قابل مقایسه با بازی های قبلی این دو تیم نیست.
برای بررسی بهتر شرایط دو تیم به دیدار جواد منافی از پیشکسوتان بزرگوار پرسپولیس که تا چند هفته پیش در کنار حمید مطهری هدایت نساجی را برعهده داشت، رفتیم. منافی از شرایط هر دو تیم آگاه است و بهتر از هر کارشناس دیگری می تواند درباره این بازی اظهار نظر کند. ماحصل گفت و گوی خبرنگار «اعتماد» با جواد منافی را در ادامه می خوانید.

به مرحله نهایی لیگ برتر رسیده ایم و امروز تکلیف قهرمان و تیم های سقوط کرده از بیست و دومین دوره این رقابت ها مشخص می شود.

هرگز تبانی!  مالک نساجی حداقل استقلالی است

بازیکنانی که فکر می کنید می توانند بر نتیجه بازی تاثیر بگذارند؟
بازیکنان باتجربه زیادی در نساجی حضور دارند اما فکر می کنم اگر کریم اسلامی بازی می کرد می توانست موثر باشد. از زمانی که ما رفتیم، کریم خیلی روی آرنجش نبود یا مهرداد عبدی بازیکن خوبی است که می تواند کمک کند. در پرسپولیس بازیکنانی مثل ترابی و امیری می توانند کار این تیم را انجام دهند.
سوال آخر این که می گویند مالک نساجی استقلالی است را قبول دارید؟ در بازی رفت با پرسپولیس احساس کردی این بازی برای مالک باشگاه نساجی اهمیت زیادی داشت؟
هرکسی می تواند طرفدار یک تیم باشد، من در پرسپولیس بازی کردم و این تیم را دوست دارم، مالک باشگاه هم آقای بسیار خوبی است و طرفدار استقلال است. اما من ندیدم که تیم مقابل نساجی برای آنها تفاوتی ایجاد کند. اما او عاشق استقلال بود و همه این را می دانند. ما کتمان نمی کنیم که ما پرسپولیسی هستیم و آنها هم استقلالی هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی