هری کین دوباره رکورد زد/کاپیتان سه شیر رکورد انگلیس را شکست

هری کین پس از گلزنی مجدد برای بایرن مونیخ، دو رکورد دیگر بوندسلیگا را شکست. هجدهمین گل کاپیتان انگلیس در این فصل، بایرن را با پیروزی 1-0 مقابل کلن در روز جمعه به صدر جدول بوندسلیگا رساند. خرید تابستانی از تاتنهام بهترین گلزن تاریخ بوندسلیگا آلمان و اولین بازیکنی است که در 12 بازی اول یک فصل بوندسلیگا 18 گل به ثمر رسانده است.

کین پس از بازی گفت: امروز بازی بسیار خوبی داشتیم. برخی از افراد به نتیجه نگاه می کنند و ممکن است انتظار گل های بیشتری داشته باشند. اما این یک مسابقه عالی از همه بود. می توانستیم در نیمه اول به تنهایی سه گل به ثمر برسانیم. نتیجه مهم ترین چیز بود. این مسابقه اصلا خطرناک به نظر نمی رسید و این نشانه خوبی است.

تعداد او از 17 گل زده در یک فصل توسط کوین کیگان، اسطوره سه شیرها و جیدن سانچو، وینگر انگلیس فراتر رفت. کیگان سه سال را در آلمان با هامبورگ گذراند و در این مدت دو توپ طلا را از آن خود کرد. 32 گل او در بوندسلیگا شامل 17 گل در فصل 79–1978 بود که تیمش را به قهرمانی رساند. سانچو در فصل 20-2019 به همین رکورد دست یافت و در 32 بازی لیگ برای دورتموند 17 پاس گل و 17 گل به ثمر رساند. او یک سال بعد به منچستریونایتد پیوست و راه را برای کین برای شکستن رکورد آن فصل هموار کرد.

کین علاوه بر 18 گل در لیگ، 4 بار در همین تعداد بازی در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است. او پیش از این رکورد جدیدی برای سریع ترین بازیکنی که در یک فصل بوندسلیگا به 15 گل رسیده بود، ثبت کرده بود. و همچنین از برنده کفش طلای فصل گذشته پیشی گرفت. او در مسیر شکستن رکوردهای دیگر است و سپس باید از رکورد 22 گل رابرت لواندوفسکی در نیمه اول فصل 2020-2021 عبور کند.

بایرن هنوز چهار بازی لیگ تا پایان تعطیلات زمستانی دارد.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی