هری کین فرصت طلب ترین مهاجم جام جهانی قطر

نکته جالب اینکه تعداد گل های هری کین در جام جهانی با گل های لیونل مسی در این تورنمنت برابری می کند. اما مسی در 19 بازی 6 گل و هری کین در 6 بازی به ثمر رساندند. در مقایسه با کریستیانو رونالدو، کاپیتان انگلیس تنها یک گل تا رسیدن به تعداد گل های رونالدو در جام جهانی (7 گل) فاصله دارد. اما میزان گلزنی ستاره پرتغالی یک گل در هر 2.43 بازی است و این میزان برای هری کین 1 است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هری کین تاکنون تنها یک جام در دوران حرفه ای خود دارد اما فرصت طلب ترین مهاجمی است که در تورنمنت قطر به بهترین شکل از دقایق حضورش در زمین بازی می کند.

هری کین مهاجم و کاپیتان تیم ملی انگلیس بهترین آمار را در بین تمامی مهاجمان حاضر در قطر از نظر میزان گلزنی دارد.

هری کین فرصت طلب ترین مهاجم جام جهانی قطر

اگر هری کین در این دوره نیز مانند جام جهانی گذشته موفق به گلزنی شود، نام خود را به عنوان بهترین گلزن تاریخ انگلیس در جام جهانی ثبت خواهد کرد. این رکورد در حال حاضر در اختیار گری لینهکر است که 10 گل در جام جهانی به ثمر رسانده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

هری کین تا روز دوشنبه که با پیراهن انگلیس به مصاف ایران می رود، 6 بازی در جام جهانی انجام داده و 6 گل به ثمر رسانده است. به این ترتیب میزان گلزنی کاپیتان انگلیس 1 گل در هر بازی بود. این آماری است که هیچ یک از مهاجمان قطر نمی توانند به چنین آماری نزدیک شوند. (البته برای صحت آماری باید به این نکته اشاره کرد که در این مقایسه فقط بازیکنانی که حداقل 5 بازی در جام جهانی انجام داده بودند لحاظ شده بودند).


سرویس خبر شماره: 1854360
28 نوامبر 1401 ساعت 11:07 ب.ظ
7.1 هزار |

1نقطه نظر