هر کاری کنیم پرتغال به جام جهانی می رود

پرتغال روز پنجشنبه در نیمه نهایی جام جهانی قطر قطر را با نتیجه 3 بر 1 شکست داد و روبرتو مانچینی ایتالیایی در دیگر بازی این مرحله مغلوب مقدونیه شمالی شد. بدین ترتیب پرتغال و مقدونیه برای کسب سهمیه جام جهانی باید به مصاف هم بروند.

البته وجود بازیکنان باتجربه در بازی های حساس کمک کننده است. با این حال ما مقابل تیمی بازی می کنیم که فصل قبل شگفتی ساز شد و توانست ایتالیا را حذف کند. الان خیلی انگیزه دارند و روحیه خیلی خوبی دارند. معمولا شکست دادن چنین تیم هایی در فوتبال آسان نیست، اما ما باید تمام تلاش خود را برای شکست دادن این حریف و صعود به جام جهانی انجام دهیم.

مقدونیه شمالی مشتاقانه منتظر اولین جام جهانی در تاریخ 27 ساله خود است. این تیم سال گذشته به یورو 2020 راه یافت و سیلوا می داند که تیم بلاگوخا میلوسکی اصلا آسان نخواهد بود. مقدونیه شمالی در 4 بازی از 5 بازی اخیر خارج از خانه خود، دو بازی مقابل آلمان و ایتالیا پیروز شده است.

برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی تاکید کرد که بازیکنان پرتغالی از تجربه باشگاهی خود برای برآورده کردن انتظارات روز سه شنبه مقابل مقدونیه شمالی استفاده خواهند کرد.

برناردو سیلوا گفت که پرتغال برای راهیابی به جام جهانی تحت فشار است اما اطمینان داد تیمش می تواند با چالش سختی روبرو شود.


سرویس خبر شماره: 1817095 |
08 فروردين 1401 ساعت 21:18 |
2,559 امتیاز خبر|

0نظرات

فشار زیادی روی تیم است

شاگردان فرناندو سانتوس به برتری خانگی در ورزشگاه دراگائو نیاز دارند. قهرمان یورو 2016 قصد دارد به ششمین دوره متوالی جام جهانی راه یابد. پرتغال هرگز در سه جام جهانی متوالی بین سال های 1990 تا 1998 بازی نکرده بود.

سیلوا در پایان سخنان خود گفت:“ما تیمی هستیم که موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم. همچنین می دانیم که باید ضد حملات حریف را کنترل کنید و بهترین راه برای انجام این کار این است که توپ را به خوبی در زمین حرکت دهید. می دانیم که کار دشواری در جلو داریم. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا حریفی را شکست دهیم که می دانیم قطعاً برای ما مشکل ایجاد می کند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

سیلوا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:“مسئولیت جام جهانی بر عهده همه است و همه ما در تلاش هستیم تا انتظارات را در بازی با مقدونیه برآورده کنیم. در این زمینه فشار وجود دارد و ما آن را می پذیریم و در مقابل ترکیه نیز همینطور خواهد بود. ایتالیا، مقدونیه شمالی یا هر کشور دیگری. ما به فشار در باشگاه هایمان عادت کرده ایم.