هزاران انگیزه برای یک پایان خوش (عکس)



سرویس خبر شماره: 1817107 |
08 فروردين 1401 ساعت 23:42 |
9,978 امتیاز خبر|

4نظرات

مقدماتی جام جهانی در بهترین مکان ممکن

در آخرین تمرین تیم ملی، بازیکنان با روحیه و انگیزه بالایی برای بازی فینال مقابل لبنان آماده شدند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی تحت هدایت اسکوچیچ یکی از قوی ترین بازی های ایران در مقدماتی جام جهانی را به ثمر رساند و حالا به فینال راه یافته است. تیم ملی که قبل و بعد از شکست مقابل عراق و بحرین قرمزپوش شده بود، این دوره پر استرس را پشت سر گذاشت و در مرحله پایانی امتیازات لازم را کسب کرد و علاوه بر تیم میزبان، به عنوان اولین تیم آسیایی که به مصاف حریفان رفت. قطر.

در حالی که تیم ملی امیدوار بود بدون شکست و در صدر مرحله را به پایان برساند، باخت به کره جنوبی این دروازه را نابود کرد و حالا ملی پوشان به دنبال پایان باشکوهی برای رقابت های مقدماتی جام جهانی هستند تا چهره سایر تیم های راه یافته به جام جهانی مشخص شود. این پیکارها تا مراسم قرعه کشی مشخص می شود و حریفان ایران در بزرگترین جشنواره فوتبال جهان مشخص می شوند.

تیم ملی که با انگیزه فراوان برای بازی فینال مقابل لبنان تمرین می کند، امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) زیر نظر کادرفنی با روحیه شادی به بررسی آخرین نکات تاکتیکی پرداخت تا فردا در مرحله پایانی را ببینیم. و به امید کسب مقام اول رده بندی مقابل تیم ملی لبنان.

در زیر گزارش تصویری از آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار نهایی مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان را مشاهده می کنید:

ملی پوشان در آخرین تمرین از روحیه خوبی برخوردار بودند. محمدی در این عکس پس از ناکامی در تمرینات تیمی منتظر مجازات تعیین شده توسط آزمون و جهانبخش است.

یکی از قرضی های اسکوچیچ حسین کنعانی زادگان است که در ماه های اخیر ترجیح داده از صحبت با رسانه ها خودداری کند. او اولین کسی بود که ماموریت محول شده را در تمرینات متعددی که توسط کارکنان برنامه ریزی شده بود انجام داد.

پپس سال هاست که یک مسابقه رسمی تیم ملی را خارج از تهران برگزار می کند. قرار است ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد با حضور هواداران میزبان بازی تیم ملی باشد. پرنده ای که در سکوت ورزشگاه روی چمن راه می رفت توسط دوربین عکاس تیم ملی شکار شد.

امیر عابدزاده و عارف غلامی پس از شکست مقابل کره جنوبی مورد حملات سنگینی قرار گرفتند. عابدزاده به شوت سون هیونگ مین واکنش خوبی نشان نداد و عارف غلامی در پستی غیر ماهرانه به خدمت گرفته شد. اکنون هر دو خواستار غرامت علیه لبنان هستند.

خداداد عزیزی که میهمان ویژه آخرین تمرین تیم ملی بود، مورد استقبال گرم رئیس اتحادیه فوتبال قرار گرفت. او یک عکس یادگاری از پیراهن شماره 11 دریافت کرد.

وحید هاشمیان یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی که چندین سال پیش با پیراهن تیم ملی توانست دروازه ژاپن را باز کند به دنبال گرفتن توپ از شاگردانش است.

دراگان اسکوچیچ در حلقه اتحادیه کارکنان و شاگردانش آخرین نکات را برای افزایش انگیزه بازیکنان ارائه می دهد. او پس از باخت مقابل کره جنوبی با واکنش های زیادی از سوی اهالی فوتبال مواجه شد و حالا به دنبال اثبات توانایی های خود در مرحله نهایی است.

دراگان اسکوچیچ در نمایی جالب از ورزشگاه امام رضا دیده می شود. سرمربی ای که پس از توئیت جنجالی یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون، علی دایی را جانشین خود دید اما پس از آن با حمایت قاطع رئیس فدراسیون مواجه شد که از بقای سرمربی کروات تا پایان سال جاری خبر داد. جام جهانی. خرد کردن.

میلاد محمدی که یکی از بازیگوش ترین بازیکنان تیم ملی است در گوشه ای از ورزشگاه امام رضا مخفی شده است. شاید او به دنبال عبور یکی از هم تیمی هایش است تا بدخواهی خودش را به او تحمیل کند.

سید مجید حسینی در غیاب شجاع خلیل زاده، فردا گزینه اصلی تشکیل تیم اسکوچیچ است. بازیکنی که مدت هاست برای تیم ملی کره جنوبی بازی می کند و حالا شانس دیگری برای درخشش دارد.

غیبت صادق محرمی و نبود جانشین مطمئن برای او مقابل کره جنوبی خبرساز شده است. اسکوچییچ که به دلیل محرومیت معتمدی نداشت ترجیح داد روی نام چند مدافع راست از جمله حردانی خط قرمز بکشد و از دانیال اسماعیلی فر در پست حرفه ای خود استفاده نکند تا شجاع و عارف غلامی را در این حوزه محک بزند. یک نتیجه دلپذیر در Didn’t Track است. در هر صورت محرم در جدال با لبنان به جایگاه اصلی خود برمی گردد تا اسکو از این بابت خیالش راحت شود.

تیم ملی امروز در هوای ابری مشهد تمرین کرد و صحنه های جالبی را در ورزشگاه امام رضا (ع) خلق کرد تا فردا این ورزشگاه طلسم را بشکند و بعد از سال ها بازی تیم ملی در خارج از تهران برگزار شود.

این تصویر بازیکنانی را نشان می دهد که همگی تشنه تیم اصلی اسکوچیچ هستند. به جز قلی زاده که همیشه یکی از گزینه های مورد اعتماد اسکو بوده، افراد دیگری در تیم های باشگاهی شان خوش درخشیده اند و به دنبال فرصتی برای به رخ کشیدن توانایی های خود هستند.

سردار آزمون که هنوز در سال 2022 گل نزده است، تصمیم گرفت برای شکستن طلسم با لبنان بازی کند و با روحیه خوب به تمرینات لورکوزن بازگردد. جهانبخش که یکی از غایبان بزرگ مقابل کره جنوبی بود، پس از جدایی از کرونا برای مربیگری نیز آماده است.

مهدی ترابی یکی از بازیکنانی است که در اردوهای اخیر تیم ملی حضور فعالی داشته اما در کادرفنی به کار گرفته نشده است. یکی از موضوعات مورد انتقاد هواداران پرسپولیس عدم استفاده از ترابی است که یکی از موثرترین بازیکنان لیگ است. حالا این احتمال وجود دارد که این بازیکن در بازی با لبنان به میدان برود و به خاطر سکوت و زحمات نیمکت نشینی اش پاداش بگیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی