هزینه نیم میلیون یورویی سنگال برای تیم اتریشی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از تیم هایی که در جام جهانی 2022 قطر صعودی دیدنی و نفس گیر داشت، سنگال بود. این تیم با شکست شاگردان کی روش در ضربات پنالتی مقابل مصر به مهم ترین تورنمنت فوتبال کشور راه یافت و حالا در تلاش است تا هر چه بیشتر آماده شود.

دیدار تیم ملی ایران مقابل سنگال قرار است 6 شهریور در پایتخت اتریش برگزار شود. باید دید با برنامه ریزی این اردو و نتایج خوب احتمالی در جام جهانی، سنگالی ها می توانند این مبلغ را برگردانند و درآمدزایی کنند.

سنگال در گروه A با قطر، هلند و اکوادور همگروه است و بازی با تیم ملی ایران که چندین بار با قطر بازی کرده و آسیایی است می تواند مرجع خوبی برای این تیم باشد آفریقایی.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فدراسیون فوتبال سنگال مبلغ زیادی را برای برگزاری بازی های دوستانه قبل از جام جهانی 2022 اختصاص داده است.

هزینه نیم میلیون یورویی سنگال برای تیم اتریشی

یکی از روزنامه های کشور مدعی شد که فدراسیون فوتبال سنگال مبلغی در حدود 300 میلیون فرانک آفریقا که معادل 500000 یورو است پرداخت کرده است. او هزینه این دو بازی را پرداخت کرد که شامل حقوق و هزینه اسکان بازیکنان و برگزاری این دو بازی می شود.

آگوستین سنگور، رئیس فدراسیون فوتبال سنگال روز شنبه گفت که این سازمان تمام تلاش خود را کرده است تا بازیکنان این تیم بتوانند قبل از جام جهانی آمادگی خوبی داشته باشند و نتایج مورد انتظار را کسب کنند.


سرویس خبر شماره: 1844596
29 سپتامبر 1401 @ 1:59 ب.ظ
9.4K |

2نقطه نظر

ادعای یک روزنامه سنگالی درباره مخالفت با عرضه ایران؛

تیم ملی سنگال قصد دارد دو ماه قبل از جام جهانی 2022 قطر به مصاف بولیوی و ایران برود تا آمادگی بازیکنانش را محک بزند.