هزینه های زمستانی چلسی دو برابر مجموع سه لیگ است


سرویس خبر شماره: 1865857
01 فوریه 1401 ساعت 08:22 |
7.6 هزار |

0نقطه نظر

لیگ 1 فرانسه + سری آ + نیمه آبی های بوندسلیگا

مجموع هزینه تیم های سه لیگ، بوندسلیگا، لیگ 1 فرانسه و سری آ در بازار زمستانی، 112 میلیون پوند کمتر از مبلغ 172 میلیون پوندی باشگاه چلسی (نصف رقم ثبت شده در لیگ برتر) است. خرید بازیکن هزینه کرده است. البته تنها چلسی در این بازار گرانقیمت ظاهر نشد و لیگ برتر انگلیس با مجموع 309 میلیون پوند و داشتن 9/10 از گران ترین نقل و انتقالات بازار زمستانی، با رقمی عظیم بالاتر از لیگ های دیگر است. لبه. .

بر اساس ارقام نقل شده، این امکان وجود دارد که لیگ برتر رکورد هزینه در فصل زمستان 18-2017 را بشکند. در بازار زمستانی آن فصل، باشگاه های انگلیسی در مجموع 491 میلیون پوند هزینه کردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

هزینه نقل و انتقالات زمستانی باشگاه چلسی از مجموع سه لیگ معتبر اروپایی بیشتر بود.

هزینه های زمستانی چلسی دو برابر مجموع سه لیگ است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هزینه های باشگاه چلسی برای نقل و انتقالات در ژانویه بیشتر از کل هزینه های سه لیگ سری آ، لیگ یک فرانسه و بوندسلیگا در همین مدت بوده است. در حالی که باشگاه های اروپایی در زمستان این فصل با احتیاط و سیاست اقتصادی وارد بازار شدند، باشگاه آبی لندنی برای یک انتقال 88 میلیون پوند (مودریچ) هزینه کرد. آنها همچنین امشب یک قرارداد معمولی با رقم بزرگ (35 میلیون پوند) ثبت کردند.

به گزارش دیلی میل، کل هزینه نقل و انتقالات سری آ در ژانویه تنها 7.9 میلیون پوند بود که کمترین رقم در بین لیگ های بزرگ اروپایی است. تیم های فرانسوی کمی سخاوتمندتر از ایتالیایی ها بودند و در مجموع 9.3 میلیون پوند هزینه کردند. نانت، لیون، تولوز و لنس تیم هایی هستند که بیشترین هزینه را در ژانویه انجام دادند. با افزودن این دو رقم به 29.7 میلیون پوندی که طرف های بوندسلیگا خرج کرده اند، این رقم به 46.9 میلیون پوند می رسد که تقریباً نیمی از هزینه نقل و انتقالات تک بازیکن چلسی در بازار است.