هشت سال باورنکردنی در فوتبال آلمان!

و اما آلمانی ها که سهم بسزایی در تاریخ فوتبال دارند و همیشه جزو مدعیان جام جهانی بوده اند، برای اولین بار در تاریخ کشورشان، در جام جهانی روسیه و قطر. نتوانستند به مرحله حذفی صعود کنند و خیلی زود این رقابت بزرگ را ترک کردند
قهرمانان چهار دوره جام جهانی پس از قهرمانی در سال 2014 هرگز رنگ حذفی را ندیدند و این پشیمانی تا 4 سال دیگر ادامه خواهد داشت. هانسی فلیک، سرمربی آلمانی ها که در بایرن مونیخ روزهای بی نظیری را سپری کرد و در اولین تجربه حضورش روی نیمکت مانشافت به عنوان سرمربی، یک امتیاز تاریخی را برای باشگاه مونیخ کسب کرد، نتوانست این تیم را به مرحله حذفی برساند. و با عملکردی نه چندان خوب در خور نام آلمان، او را شکست دادند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت های گروه E جام جهانی تا آخرین لحظات کاملا نفس گیر و جنجالی ادامه یافت و در نهایت تیم های ژاپن و اسپانیا با شایستگی نسبت به دو رقیب دیگر خود از گروه خارج شدند.
شاگردان هانسی فلیک که با شکست غیرمنتظره مقابل ژاپن بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان را در قطر آغاز کردند، تا آخرین لحظه استرس و ترس از حذف را داشتند و در نهایت تیم شایسته ژاپن با یک نیمه به پایان رسید. عملکرد زمانی مقابل اسپانیا دستور خداحافظی با آلمانی ها در قطر را صادر کرد.


فلیک و شاگردانش به زودی قطر را به مقصد برلین ترک خواهند کرد و باید نسل جدید آلمانی ها را برای موفقیت در مسابقات اروپایی و کشوری که در انتظارشان است، بهتر تربیت کنند.
آلمانی ها در طول تاریخ نشان داده اند که هرگز ناامید نمی شوند و پس از هر شکست و ناامیدی با برنامه ریزی بهتر به تیمی ترسناک و بی رحم با همان فرمان ماشینی تبدیل می شوند.
تیمی با ستاره های بزرگی چون کیمیش، قنبری و موسیالا که آینده درخشانی را پیش روی خود و تیم ملی خود می بینند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

حذف باورنکردنی آلمان در جام جهانی قطر روزهای تلخ آلمانی ها در جام جهانی روسیه را تکرار کرد.

هشت سال باورنکردنی در فوتبال آلمان!


سرویس خبر شماره: 1856830
11 دسامبر 1401 ساعت 05:00
467

0نقطه نظر

مانشافت و دومین حذف مقدماتی

تیم ملی آلمان اگرچه در بازی مقابل کاستاریکا عقب افتاد، اما با یک بازگشت موفق شد بازی را با نتیجه 4 بر 2 به سود خود به پایان برساند و با 4 امتیاز این گروه با اسپانیا به تساوی رسید. در نهایت اسپانیا به لطف هفت گلی که کیلور ناواس به ثمر رساند، با تفاضل گل بهتر در گروه E دوم شد و با ژاپن راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.