هشدار اینزاگی؛ فردا باید یک اینتر دائمی باشیم

نراتزوری روز سه شنبه یک پیروزی مهم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویکتوریا پلژن به دست آورد و اکنون خود را برای رویارویی با اودینزه در سومین بازی خود در هشت روز اخیر آماده می کند. اینتر دو امتیاز از تیم های برتر سری آ عقب است و کسب سه امتیاز فردا مقابل اودینزه برای آنها کلیدی خواهد بود. سیمونه اینزاگی به فرم درخشان اودینزه پیش از این بازی اشاره کرد و مدعی شد اینتر باید در بازی فردا شروع خوبی داشته باشد.

چهار پیروزی متوالی اودینزه در هفته های اخیر؟ باید خیلی مراقب باشید، تیم بسیار خوبی با بازیکنان باکیفیت است. ما باید بدویم، حمله کنیم و عزم خود را نشان دهیم زیرا با تیمی که بیشترین برد در لیگ را دارد روبرو هستیم. اودینزه قطعا یکی از آماده ترین تیم های سری آ محسوب می شود، می دانیم که حریف سختی خواهیم داشت و باید مثل همیشه با اینتر روبرو شویم.


سرویس خبر شماره: 1844112
26 سپتامبر 1401 در 6:23 ب.ظ
150

0نقطه نظر

سیمونه اینزاگی خاطرنشان کرد که نراتزوری در بازی فردا اینتر مقابل اودینزه بازی سختی خواهد داشت.

هشدار اینزاگی؛  فردا باید یک اینتر دائمی باشیم

سیمونه اینزاگی گفت: “ما بعد از دو برد پیاپی خود را برای این بازی آماده می کنیم، اما می دانیم که بازی یک روز در میان به هیچ وجه آسان نیست. اکنون به مصاف اودینزه می رویم، مقابل یک بازی بسیار بسیار دشوار بازی خواهیم کرد. او در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد.برنامه اینتر فشرده است و من به همه بازیکنان نیاز دارم.بدیهی است که این نشانه خوبی برای یک سرمربی است وقتی می بیند که تیمش فشرده و مصمم است.

رویکرد این تیم در دقایق ابتدایی بازی مقابل اودینزه مهم و تعیین کننده خواهد بود، زیرا در همین دقایق است که اودینزه در این فصل در چند نوبت توانسته دروازه تیم های حریف را باز کند و ما باید کار خود را به عنوان آغاز کنیم. بهترین ما می توانیم راه ممکن در این بازی.”



مجله اخبار فوتبال خارجی