هشدار بارسلونا؛ ژاوی ستاره جوان را به خطر نمی اندازد


سرویس خبر شماره: 1822471 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 23:40 |
6,390 |

1نظرات

یکی از نکات جالب بازی دیشب بازگشت آنسو فاتی به میادین پس از سه ماه مصدومیت بود. او در پایان ژانویه در بازی مقابل بیلبائو عضله پای چپ خود را آسیب دید و سه ماه از میادین دور بود. با چراغ سبز بالاخره تیم پزشکی او در لیست بارسا قرار گرفت و در دقیقه 75 به همراه عثمان دمبله وارد زمین شد.

با وجود اینکه آنسو فاتی نشان داده که به طور کامل از مصدومیت خود رهایی یافته است، اما طبق گفته آس ژاوی او هیچ گونه شانسی برای این بازیکن ندارد. انتظار نمی رود آنسو فاتی از ابتدا در هیچ یک از چهار بازی باقی مانده بارسا در لالیگا حضور داشته باشد. برنامه این است که او در دو بازی آینده برابر بتیس و سلتا 15-20 دقیقه بازی کند و اگر مشکلی نداشته باشد می تواند 30 دقیقه مقابل ختافه بازی کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بارسا در بازی حساس شب گذشته موفق شد با نتیجه 2-1 در نیوکمپ از سد مایورکا بگذرد و 66 امتیاز کسب کند. با توجه به توقف سویا توسط کادیز و باخت اتلتیکو، بارسا توانست جایگاه خود را در رده دوم لالیگا تثبیت کند. سویا دو امتیاز و اتلتیکو پنج امتیاز با بارسا فاصله دارند.

آنسو فاتی به طور کامل در هیچ یک از چهار بازی اخیر بارسلونا در لالیگا حضور نخواهد داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنسو فاتی یکی از پدیده های نوظهور بارسلونا در سال های اخیر بوده است. هواداران بلوگرانا امیدوار بودند که پس از جدایی لیونل مسی، این بازیکن بتواند جای خالی فوق ستاره آرژانتینی را پر کند، اما آنسو فاتی در دو فصل گذشته با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم کرده و از بارسلونا دور بوده است. تیم با این حال، او امیدوار است که تحت نظر ژاوی به فرم و پیشرفت خود ادامه دهد.