هشدار تاج در خیبر: شما نمی توانید میزبان باشید!


سرویس خبر شماره: 2048068
22 ژوئن 1403 ساعت 11:40 ب.ظ.
1.3K |

2نقطه نظر

شاید شروع لیگ به تعویق بیفتد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد که این مسابقات تنها در ورزشگاه ها بدون مشکل برگزار می شود.

هشدار تاج در خیبر: شما نمی توانید میزبان باشید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیرحسین روشنک، رئیس کمیته لیگ برتر صبح امروز در گفت وگویی اعلام کرد که ورزشگاه شهید نصیری یزد 28 نقص دارد و تا زمانی که بازی های لیگ برتر تعمیر نشود، میزبانی نمی کند. . و حالا مهدی تاج از بسیاری از ایرادات ورزشگاه خرم آباد آگاه است.

1986988

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران پس از بازی تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: من نامه ای به وزیر و همه اعضا نوشتم و گفتم تا زمانی که مؤلفه های درست در کار نباشد لیگ آینده برگزار نمی شود. شما رسانه ها نیز باید به ما کمک کنید تا در تمام ورزشگاه های لیگ آینده صندلی های VIP داشته باشیم.

او ادامه داد: دیروز به خرم آباد رفتم و نشاط مردم را دیدم و لذت بردم. اما واقعیت این است که ما نمی توانیم لیگ برتر را در این ورزشگاه برگزار کنیم و مثلا باید بلیت الکترونیکی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: 38 کار از فردا باید توسط ستاد تامین و تجهیزات ورزشگاه انجام شود. باید به باشگاه ها یادآوری کنیم که بازیکنان خود را بفرستند که باید با استانداردهای AFC آماده باشند.

تاج گفت: ما بازی را در ورزشگاه های آماده برگزار خواهیم کرد. جایی که آماده نیست نمی توانیم مسابقه ای برگزار کنیم. علاوه بر این، لیگ می تواند به تعویق بیفتد و بحث VAR بخشی از آن است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امروز دیدید که هرج و مرج وارد ورزشگاه شد، نماینده مجلس را راه ندادند. در حالی که در آینده طبق گفته AFC، ناظر بازی فرمانده میدان است و هر تصمیمی که می گیرد باید اجرا شود. از این به بعد اگر بخواهد VIP را باز نکند، این باشگاه است که تصمیم می گیرد. ما در یک چرخه معیوب هستیم و باید آن را اصلاح کنیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی