هشدار دیپای به بارسا: تحت هیچ شرایطی نمی روم


سرویس خبر شماره: 1835777
7 مرداد 1401 ساعت 16:42 |
2K |

4نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدیران بارسلونا تمام تلاش خود را برای خرید بازیکنان مورد نظر ژاوی هرناندز در تابستان امسال انجام داده اند.
تمدید قرارداد با عثمان دمبله و جذب روبرت لواندوفسکی و رافینیا خط حمله این تیم را بسیار قوی کرد چرا که بازیکنانی مانند آنسو فاتی، پیر امریک اوبامیانگ و فران تورس نیز در این تیم حضور داشتند.
این شرایط کار را برای بازیکنانی مانند دپای بسیار دشوار کرده است و بارسا در حال بررسی فروش این بازیکن هلندی در این پنجره تابستانی است، به خصوص که قرارداد او در تابستان 2023 به پایان می رسد و آنها او را به عنوان بازیکن آزاد دوست ندارند. از دست دادن
اما دیپای بحث فروش و جدایی بارسا را ​​بسیار سخت کرد و به سران این باشگاه اعلام کرد که تصمیمی برای پیوستن به تیم دیگری ندارد.

ممفیس دیپای، مهاجم هلندی بارسلونا اعلام کرد که قصد جدایی از این تیم را ندارد.


روزنامه Now Sport مدعی شد که او در جریان گفتگو با سایر هم تیمی هایش در رختکن بارسا به آنها گفته است که حتی با وجود 6 مهاجم در لیست تیم، به حضور خود در بارسلونا ادامه خواهد داد.
با توجه به شرایط مالی خود و همچنین قوانین فیرپلی مالی و سقف دستمزد تعیین شده توسط لالیگا، بارسا باید هر چه سریعتر این بازیکن را بفروشد تا شانس امضای قرارداد با بازیکنانی مانند لواندوفسکی و رافینیا را داشته باشد. آینده در آستانه شروع رقابت های لالیگا.
قبلا گفته شده بود که تیم هایی مانند یوونتوس و تاتنهام در حال بررسی نحوه جذب دپای هستند، اما همه این اتفاقات به توافق او برای ترک نیوکمپ بستگی دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی