هشدار لوئیس ساها به منچستریونایتد نسبت به جذب آنتوان گریزمان – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

لوئیس ساها، اسطوره منچستریونایتد، به باشگاه سابقش هشدار داده است که برای جذب آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکو مادرید، به ویژه به عنوان یک راه حل سریع برای یک بازیکن دیگر که در حال تلاش است، قراردادی را دنبال نکند.

در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی، رسانه ها یونایتد را به جذب این مهاجم 32 ساله ربط دادند و مدعی شدند که بند آزادسازی 25 میلیون یورویی او باعث خرید مقرون به صرفه ای برای اریک ده هاگ شده است که به اریک ده هاگ کمک می کند تا خط حمله خود را عمیق تر کند.

اوایل این ماه، The Peoples Person گزارش داد که یونایتد ممکن است متقاعد شود که برای جذب این بازیکن فرانسوی اقدام کند، به خصوص با توجه به مقرون به صرفه بودن او و بازگشت اخیرش به فرم.

در حالی که گریزمان در دوران ناامیدکننده خود در بارسلونا با مشکل مواجه شد، بازگشت او به اتلتیکو با توجه به احیای فرم او، انتخاب مناسبی برای حرفه ای بود.

تا اینجای فصل، این مهاجم در 12 بازی لالیگا 8 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.

علاقه یونایتد به گریزمان چیز جدیدی نیست، اما با توجه به اینکه گزارش شده بود که باشگاه تابستان گذشته پس از ورود تن هاگ به منچستر، با او تماس گرفت.

گریزمان در حالی که ظاهراً از علاقه یونایتد خوشحال بود، ترجیح داد در اسپانیا بماند و در آنجا به دنبال انتقال قرضی خود به اتلتیکو دائمی بود.

این به دنبال گزارشی از فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار در اواخر سال گذشته است که ادعا می‌کرد یونایتد و گریزمان در حال مذاکره بوده‌اند، با این حال، انتقال احتمالی بعید است.

با توجه به اینکه یونایتد مایل است دوباره برای این بازیکن بازگردد، لویی ساها، مهاجم بازنشسته احساس کرد که باید احساسات خود را در مورد هرگونه پیشنهاد احتمالی برای گریزمان اعلام کند.

ساها گفت: «او بازیکن باهوشی است که می تواند در جیب باشد، چیزهایی خلق کند و گل بزند.

ساها سپس هشدار داد که گریزمان “یک راه حل کوتاه مدت” است و اضافه کرد که او نمی داند چرا یونایتد حتی به فکر خرید چنین بازیکنی است.

شایان ذکر است، ساها گریزمان را به عنوان جایگزینی برای میسون مانت که به تازگی به دست آورده بود، می دید، کسی که در اولین فصل مصدومیت خود در اولدترافورد تلاش کرد تا تاثیری بگذارد.

ساها توضیح داد: “آنها در حال حاضر میسون مانت را دارند، اما این بدان معناست که به دنبال جایگزینی برای او هستند زیرا گریزمان همان بازیکنی است که منچستریونایتد به آن نیاز دارد.”

در 32 سالگی، انتقال گریزمان می تواند با رافائل واران و کازمیرو قابل مقایسه باشد.

در حالی که هر دو در روزگار خود بازیکنان قابل توجهی برای یونایتد بودند، مشخص شده است که هیچ یک آینده طولانی در اولدترافورد نخواهند داشت، و ساها انتظار دارد در صورت تعقیب گریزمان، نتیجه یکسانی داشته باشد.

https://thepeoplesperson.com/2023/11/24/louis-saha-warns-manchester-united-against-signing-antoine-griezmann-272123/ منبع: