هشدار پیشکسوتان پرسپولیس; دود این کار در چشمان کی روش بلند می شود و تیم ملی ایران/بهترین بازی مقابل انگلیس خواهد بود.

وی در خصوص نتایج ضعیف حریفان تیم ملی در جام جهانی در بازی های اخیر و اینکه این امر در کنار نتایج شاگردان کی روش مقابل اروگوئه و سنگال تا چه اندازه امید به نتایج ایران در جام جهانی را افزایش می دهد. : بزرگترین موفقیت کی روش این است که به بازیکنانش یاد بدهد که نباختند. او دوست ندارد تیمش به هیچ وجه شکست بخورد، حتی اگر موقعیت های کمی ایجاد کند و مالکیت توپ زیادی به حریف بدهد. البته تیم ملی ما در دوران اسکوچیچ اینطور بود. در دوران تمرین او فقط دو بار شکست خوردیم. با احتساب دو باخت از دوران ویلموتس، تیم ملی در سه سال و نیم اخیر تنها چهار باخت داشته است.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان توضیح داد که ظاهرا کی روش پس از بازگشت به تیم ملی تا حدودی طرز فکر و شخصیت خود را تغییر داده به طوری که تعامل خوبی با سرمربیان لیگ برتری دارد و هیچ ارتباطی ندارد. خبر تلاطم قبلی، توضیح داد: خیلی خوب است که اکنون کی روش تمام تمرکز خود را معطوف آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی کرده است. هر فردی با گذشت زمان تجربیاتی کسب می کند. کیروش نیز از این قاعده مستثنی نیست. خودش فهمید که کار نباید با آشوب ادامه پیدا کند. بسته به تعامل، می توان این کار را راحت تر انجام داد. الان وقت هیاهو نیست. اگر این اتفاق بیفتد خود کی روش ضربه می خورد و دود عدم تعامل با باشگاه ها و سرمربیان آنها به چشم تیم ملی و سرمربی آن می رود.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این پرسونای نباخته را کی روش در دوره قبلی حضورش در تیم ملی خلق کرد. در آن زمان بازیکنان بزرگی مثل آرژانتین و اسپانیا خیلی ما را شکست دادند و پرتغال را که قهرمان اروپا بود متوقف کردیم. این شخصیت در برابر نام های بزرگی مانند اروگوئه و سنگال نیز مشهود بود. با توجه به نتایج اخیر حریفان، امیدوارم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم. هم تیمی های ما نشان دادند که احتمال شکست آنها مقابل ایران وجود دارد. ما فقط باید خودمان را باور کنیم. مسابقات ما سخت است اما به راحتی می توانیم از گروه خود خارج شویم. بهترین بازی ما مقابل انگلیس خواهد بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی افزود: این نتایج خوب باعث شده تیم ما با تفکر بهتری برای جام جهانی آماده شود. با این حال با تغییرات در تیم ملی و حضور کی روش به جای اسکوچیچ موافق نبودم. من همچنان معتقدم اسکوچیچ می تواند در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند اما به هر حال این تصمیم گرفته شد. کی روش با وجود اینکه سه سال دور بود، تاثیر زیادی روی فوتبال ما دارد. 90 درصد بازیکنان زیر نظر او کار کرده اند و افکار او را می دانند. او تجربه دو بار حضور در جام جهانی با تیم ملی را دارد. همه چیز برای کسب نتایج خوب در جام جهانی آماده است. امیدوارم دوره جدید حضور کی روش با دوره قبلی متفاوت باشد و بتوانیم حداقل یک پله از مرحله گروهی جام جهانی بالاتر برویم.

حلالی خاطرنشان کرد: کی روش اکنون راه درستی که ایجاد تعامل مناسب است را انتخاب کرده و تمرکزش روی آمادگی تیم ملی است. هر چیزی که بتواند سطح آمادگی بازیکنان را بالا ببرد به نفع ما است. در روزهای اخیر می بینیم که از تعامل تیم ملی با باشگاه ها کارها خوب پیش می رود و امیدواریم این مورد به نفع فوتبال ما در جام جهانی باشد.

پیشکسوت پرسپولیس هشدار داد: دود این کار به چشم کی روش و تیم ملی می رود/ بهترین بازی ایران مقابل انگلیس خواهد بود.

اسماعیل حلالی درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران پس از انجام دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال گفت: دو بازی بسیار مهم انجام دادیم. اگرچه این تعداد بازی کم است اما برای تیم مفید است زیرا هم سرمربی جدید می تواند بازیکنان را بهتر بشناسد و هم بازیکنان ما که مدت زیادی است جلسه تدارکاتی نداشته اند می توانند شرایط خود را بسنجیم. مسابقات قهرمانی کشور خدمه اروگوئه و سنگال با تمام وجود به مصاف ما آمدند تا برای جام جهانی آماده شوند. پیروزی مقابل اروگوئه و تساوی مقابل سنگال نتایج خوبی برای تیم ملی است. اگرچه در این مرحله نمی توان نتایج دیدارهای تدارکاتی را ملاک عمل قرار داد اما برد و باخت در این دیدارها به شدت بر روحیه تیم تاثیر می گذارد.