هشدار ژاوی به عربستان: شایعات تعلیق شد!


سرویس خبر شماره: 1982270
4 دسامبر 1402 در 1:40 ب.ظ.
2.7 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

گوندوگان با ما می ماند

ژاوی از انتشار شایعه انتقال احتمالی ایلکای گوندگان به لیگ حرفه ای عربستان شگفت زده شد و از رسانه های این کشور انتقاد کرد.

هشدار ژاوی به عربستان: شایعات تعلیق شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایلکای گوندوگان همین چند ماه پیش به بارسلونا پیوست اما در این بین اخبار و شایعات کمی مبنی بر نارضایتی او از حضور در این باشگاه شنیده می شود. مصاحبه انتقادی ستاره آلمانی پس از شکست بارسا در ال کلاسیکو و سپس رفتار عجیب او در مراسم اهدای توپ طلا این شایعات را تقویت کرد.

1948076

اخیراً ادعا شده بود که ایجنت او در مونیخ با مدیران گالاتاسرای جلسه داشته است که او آن را تکذیب کرد و هفته گذشته نیز اخباری مبنی بر انتقال گوندوغان به یک تیم عربستانی در ژانویه منتشر شد که البته این اتفاق رخ نداد. اما واکنش خود بازیکن یا ایجنتش را برانگیخت.

دیروز وقتی از ژاوی در مورد احتمال رفتن گوندوگان سوال شد، او ابتدا خندید و سپس گفت:: «این شایعات از کجا می آید؟ تا جایی که من می دانم ایلکای از حضور در بارسلونا راضی و خوشحال است و می دانم که به دنبال خرید خانه در بارسلونا است. من واقعاً نمی دانم رسانه های سعودی این شایعات را از کجا می آورند و بهتر است آنها را نادیده بگیریم. »

مجله اخبار فوتبال خارجی