هشدار یحیی به بازیکنان؛ احتیاط لازم نبود!

وی درباره شرایط بازی در نیمه اول گفت: نیمه اول نیمه خوبی برای ما بود. ما استاد بازی بودیم و توانستیم با پاس های کوتاه موقعیت های خوبی خلق کنیم و حریف را کاملا کنترل کنیم. ما به حریف فرصت ندادیم مگر اشتباهی که انجام دادیم که به حریف فرصت داد.

یحیی در خصوص نیمه دوم و بهترین عملکرد صنعت نفت در آزادی افزود: در نیمه دوم حریف خوبی بودند و نباید از کیفیت فنی این تیم غافل شد. آنها برای همه تیم ها مشکل ایجاد خواهند کرد. در نیمه دوم نفت آبادان بر بازی مسلط شد و موقعیت های بزرگی خلق کرد. هرچه جلوتر می رویم باید در این بخش کمی بیشتر کار کنیم. به هر حال باید از گلی که به ثمر رساندیم بهترین دفاع کنیم اما من در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم باید برای زدن گل دوم به زمین برویم. پرسپولیس هرگز نباید برای حفظ بازی در حوزه خودش تلاش کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی مقابل صنعت نفت آبادان پس از پیروزی سرخ ها در ابتدا در مورد جو ورزشگاه و بسته بودن هواداران گفت: من به سهم خودم حق دارید این پیروزی را به هواداران خاص تیم بدهید خانم های عزیز تقدیم شما بانوان عزیز پرسپولیسی می کنم حضورشان واقعا پرشور، گرم و شاد بود و از تک تک آنها و همه هوادارانی که ما را تشویق کردند تشکر می کنم. امروز جو خیلی خوب بود و از تک تک آنها سپاسگزاریم؛ این جو به بازیکنان انگیزه داد و حضور گرم آنها به ما انگیزه زیادی داد. .

برای پایان دادن به …



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود با تشکر از شاگردانش گفت: به هر حال از بازیکنان تشکر می‌کنم، بازی سختی بود و بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و با انگیزه وارد زمین شدند. کسب آن سه امتیاز از نظر روحی و روانی به تیم کمک زیادی می کند و باید در هر بازی درس های خوبی بگیریم و تجربه خود را افزایش دهیم تا زیباتر بازی کنیم.


سرویس خبر شماره: 1841442
سپتامبر 09, 1401 در 09:44 ب.ظ
3.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

از تک تک بانوان هوادار پرسپولیس تشکر می کنم

سرمربی پرسپولیس می گوید جو ورزشگاه آزادی به بازیکنان انگیزه داده است.

هشدار یحیی به بازیکنان؛  احتیاط لازم نبود!