هفتصد میلیون پاداش برای بازیکنان آلومینیوم

محمدنقی نایجی، رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک درباره پاداش بازیکنان این تیم گفت: سعی کردیم نظم خوبی در پرداخت پاداش ها داشته باشیم و 700 میلیون تومان برای صعود تیم به بازی پایانی جام حذفی در نظر گرفتیم. علاوه بر این، 10٪ اضافی از درخواست های عضو ما به تیم پرداخت کردیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تنها یک روز تا آخرین بازی جام حذفی باقی مانده است. دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران به دنبال یک افتخار بزرگ هستند و به همین دلیل با پیروزی در دیدار فردا تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی به کار می گیرند.

وی همچنین از انگیزه زیاد تیمش برای قهرمانی صحبت کرد و گفت: خوشبختانه همه در تیم آلومینیوم دوستانه هستند و قول داده اند که در فینال جام حذفی بهترین نتیجه را بگیریم و به تاریخ بپیوندیم و به مربیان و بازیکنان قول دادیم. در کنار موفقیت آنها تا جایی که می توانیم کمک می کنیم، اما باید به این نکته اشاره کنیم که بچه ها جلوتر از ما هستند و در شرف افتخار قابل توجهی هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در این میان اراکیس انگیزه های خاصی برای قهرمانی در جام حذفی دارد. این تیم که موفق شد پرسپولیس را شکست دهد، خلیج فارس ماهشهر را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. فینالی که پاداش قابل توجهی را نیز برای اعضای این تیم به همراه داشت.

بازیکنان و اعضای تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای صعود به فینال جام حذفی 700 میلیون جایزه گرفتند.


سرویس خبر شماره: 1821593 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 21:52 |
181 امتیاز خبر|

0نظرات