هلند قهرمانی، کفش طلا و بهترین بازیکن فصل را به دست آورد

دیوید سیمن، اسطوره آرسنال معتقد است ارلینگ هالند فصل بسیار موفقی در لیگ برتر خواهد داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هلند پس از درخشش در بروسیا دورتموند چشم بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی را به خود جلب کرد اما در نهایت تصمیم گرفت به منچسترسیتی بپیوندد.
خیلی ها انتظار دارند با حضور این بازیکن در این تیم، سلطه سیتی بر لیگ برتر بیشتر شود و به نظر می رسد دیوید سیمن یکی از این افراد باشد.
او در پادکست خود در مورد آن صحبت کرد: “می دانم که هلند در باخت سیتی مقابل لیورپول، چند فرصت را برای باز کردن دروازه تیم در سوپرکاپ انگلیس از دست داد، اما او در مکان مناسب در لحظه است.”


سیمن از این بازیکن تمجید کرد و گفت: “او یکی از بازیکنانی است که همیشه به دروازه نزدیک است. او مانند هری کین عقب نشینی نمی کند. فکر می کنم رقابت بین هلند و کین است. اگر سیتی برای هلند باشد بسیار مهم خواهد بود. زدن ضربات پنالتی
دروازه بان سابق آرسنال درباره موفقیت هلند در لیگ برتر افزود: به نظر من او نه تنها با سیتی قهرمان لیگ برتر خواهد شد، بلکه بهترین بازیکن فصل نیز خواهد بود. واقعا هیجان زده هستم که ببینم او چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری می تواند انجام دهد و فکر می کنم او خیلی خوب با لیگ برتر سازگار خواهد شد و بهترین نامزد سیتی است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی