همان برخوردی که با من کردند با وریا هم تکرار شد/ ساپینتو بدون بدنسازی استقلال را به لیگ می آورد

تمرینات استقلال آغاز شده است. در این مورد چیزی برای گفتن دارید؟

از اردوی استقلال خبر می رسد که قرار است در پایان این هفته یک بازی تدارکاتی داشته باشند. چگونه ممکن است این وضعیت در روزهای ورزشگاه اتفاق بیفتد؟

شنیده ام که استقلال از طرف هواداران دفاع وسط گرفته است اما فکر می کنم بهتر است کادر فنی و مربیگری کمی به عقب تیم توجه کنند. ما در حال حاضر حدود 7-8 بازیکن داریم، تقریباً همه مهاجمان یا مهاجمان، و این می تواند در دراز مدت به تیم آسیب برساند.

همین که استقلال شروع به تمرین کرد باید خدا را شکر کرد. البته 30 روز زمان کوتاهی برای تمرینات پیش فصل است، چرا که مربیان باید حداقل سه هفته به بازیکنان فشار بیاورند و سپس دو هفته فرصت دهند تا بدن ها آرام شود. اما همین که بالاخره تمرینات شروع شد باید خدا را شکر کنیم. حتی اگر کمی دیر شده باشد.

این نشان می دهد که ساپینتو قصد ندارد بدنسازی کند. وقتی او این آخر هفته بازی می کند، به این معنی است که می خواهد بچه های تیم را با شرایط رقابتی به لیگ بیاورد. چون اگر با فشار تمرینات بدنی تیم را وارد بازی تدارکاتی کنیم ممکن است مصدومیت ایجاد شود. او قطعا می خواهد استقلال را به شکل دیگری برای بازی های آینده آماده کند.

جدایی از وریا غفوری در روزهای اخیر را چگونه ارزیابی می کنید؟

من واقعا متاسفم برای افرادی که در بحث هایی که در مورد آن صحبت می کنند متخصص نیستند. من نمی دانم موقعیت، شغل، تحصیل یا محل کار این مرد کجاست، اما به هر حال از او می خواهم در زمینه کاری خود صحبت کند. این ورزشکاران کسانی هستند که با قهرمانی خود یک ملت را خوشحال می کنند. در این چند شب دیدیم که مردم ایران چقدر از پیروزی تیم والیبال خوشحال شدند. فوتبالیست های کشورمان و سایر ورزشکاران جهان پرچم ایران را به اهتزاز درآوردند و سرود ملی ایران را نواختند. آنها توانستند دیگران را به احترام سرود ملی ایران وادار کنند که این کار کمی نیست. اگر آقای عباسی صحبت نکند، هیچکس نمی گوید نمی تواند صحبت کند. ایستادگی در مقابل پرچم ایران و گوش دادن به سرود ملی ما برای همه دنیا کار بزرگی است. پس لطفا حرمت یکدیگر را حفظ کنید زیرا این نوع توهین به نفع ما ایرانی ها نیست.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

نظرت در مورد حمایت از استقلال چیست؟

درباره صحبت های جنجالی حسن عباسی درباره فوتبالیست ها حرفی برای گفتن دارید؟

همان برخوردی که با من کردند با وریا هم تکرار شد/ ساپینتو بدون بدنسازی استقلال را به لیگ می آورد

همان برخوردی که با من کردند با وریا هم تکرار شد/ ساپینتو بدون بدنسازی استقلال را به لیگ می آورد

ممکن است با برخی از پیام ها مشکل داشته باشیم. البته نمی خواهیم پیش بینی کنیم تا بعدا متهم به پیش بینی روزهای بد برای استقلال شویم، اما واقعیت این است که اعتماد به یکی دو نفر ثابت در خط دفاع کار خطرناکی است. زیرا با محرومیت یا مصدومیت بازیکنان جای خود را از دست می دهند و استفاده از بازیکنان غیرمتخصص در چنین پست هایی کار خطرناکی است. اما در کل مشخص است که تیم رو به جلو بسته است.

تو چی میگفتی

صدیق ورمزیار کاپیتان سابق استقلال در گفت و گو با خبرورزشی درباره شروع تمرین استقلال، خداحافظی واریا غفوری و صحبت های جنجالی حسن عباسی درباره سبک زندگی فوتبالیست ها اظهاراتی را بیان کرد.

از همه کسانی که برای تیم استقلال زحمت کشیدند سپاسگزاریم. واریا هم زمانی برای استقلال بازی می کرد و این قطعا در تاریخ آن باشگاه خواهد ماند. او با استقلال افتخاراتی به دست آورد و خاطراتی از خود به یادگار گذاشت. به همین دلیل باید از زحمات او تشکر کنیم. اما دوست داشتم باشگاه یک مسابقه خداحافظی برگزار کند، حتی اگر نمادین باشد. این را به این دلیل می گویم که بعد از 17 سال بازی در استقلال بدون حتی یک بازی خداحافظی از این تیم جدا شدم و چنین رفتاری با دیگر بازیکنان استقلال را دوست ندارم.