همدانی: آقای آجورلو صحبت کنند تا ذهن ها روشن شود

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است تصمیماتی مانند کنار گذاشتن آجورلو و انتخاب فتح الله در ایران چیز جدیدی نیست.

همدانی: آقای آجورلو صحبت کنند تا ذهن ها روشن شود

سوال بعدی ستار همدانی در مورد شرایط فنی دیدار مقابل ذوب آهن بود که با نتیجه یک بر صفر به سود آبی پوشان تهرانی در فولادشهر به پایان رسید. وی در این زمینه گفت: بازی ذوب آهن واقعاً بار فنی زیادی نداشت بنابراین می خواهیم درباره مسائل فنی صحبت کنیم. اما سه امتیاز بسیار خوب از این بازی گرفته شد. به هر حال غیبت آقای ساپینتو در کنار زمین چشمگیر است. به نظر من آقای ساپینتو باید ترتیبی بدهد که چنین مشکلاتی پیش نیاید و بتواند تیمش را از کنار زمین هدایت کند. این سه امتیاز برای استقلال بسیار مهم بود. استقلال باید در این نوع بازی ها سه امتیاز بگیرد تا در مسیر باقی بماند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1848747
25 اکتبر 1401 در 19:43 |
17.5 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

انتخاب فتح الله زاده باعث کاهش نگرانی ها شد.

ستار حمدانی بازیکن اسبق باشگاه و ملی پوش استقلال صحبت های خود را در خصوص تغییر مدیریت باشگاه محبوبش با “ورزه سه” آغاز کرد: در شرایطی که این تیم در بالای جدول قرار دارد. این تغییر جای بحث دارد اما از طرفی حضور آقای فتح الله زاده که به نظرم انتخاب درستی است دغدغه هواداران و پیشکسوتان را از بین برده است. اگر فردی ناشناس به جای آقای آجورلو می آمد تردید ایجاد می کرد اما حالا با حضور آقای فتح الله زاده با شناخت کامل ایشان از جامعه پیشکسوتان باشگاه با توجه به روابط خوبی که با هواداران و… دارد، نگرانی از بین می رود
وی سپس در پاسخ به این سوال که دلیل محرومیت مصطفی آجورلو تلاش وی برای احیای برخی حقوق باشگاه از جمله حق پخش تلویزیونی بوده است، گفت: چون نمی دانیم و اطلاعی نداریم. ما نباید قضاوت کنیم تنها کسی که می تواند پاسخ دهد خود آقای آجورلو است تا افکار عمومی را روشن کند. در واقع عموی آقای آجورلو قابل دفاع است. او یک واحد خیلی خوب در استقلال ایجاد کرد، اما چرا او را کنار گذاشتند چون آقازاده نداریم، بهتر است وارد نشویم.
سوال بعدی از آجورلو این بود که چرا باید در چنین مقطعی مدیری مثل آجورلو عوض شود که همدانی در پاسخ به سوال شما پاسخ می دهم که اگر گروهی ثبات مدیریتی داشته باشد می تواند موفق باشد. به همین دلیل همیشه باید به دنبال این مشکل باشیم. البته این مشکلات در همه جا وجود دارد و چون در همه جای کشور وجود دارد، ما به آن عادت کرده ایم.
هافبک دفاعی اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 استقلال و تیم ملی افزود: اما انتخاب آقای فتح الله زاده نگرانی ها را از بین می برد. چون آقای فتح الله چندین بار قهرمان شده و قول می دهد که تیم بتواند به راه خود ادامه دهد.