همدان و ماهشهر در جستجوی آخرین فرصت

در جدول رده بندی چوکای تلاش در رده آخر قرار دارد و سقوط او به لیگ دسته دوم قطعی شده و هفته گذشته در دیداری تشریفاتی مقابل دریابابل حاضر می شود. پیش از این وحدت مشهد به رده پایین سقوط کرده بود و خلیج فارس ماهشهر با 26 امتیاز و شهرداری همدان با 27 امتیاز برای فرار از سقوط می جنگند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در دیگر بازی آخر هفته، خلیج فارس ماهشهر شانس بقای خود را در چادرملو اردکان ادامه خواهد داد. آنها با یک امتیاز کمتر از شهرداری همدان راهی جز پیروزی در این دیدار سخت خارج از خانه مقابل حریف قدرتمند خود ندارند و شاگردان خبری در پیش ندارند و باید منتظر نتیجه دیدار شهرداری همدان پس از آن باشند.

1801681

شهرداری همدان که دو فصل است در مسابقات قهرمانی دسته اول حضور دارد، حالا با یک امتیاز فاصله آخرین شانس بقا در هفته آخر قهرمانی را دارد. البته کار سختی در خارج از خانه مقابل خیبر خرم آباد پیش رو دارند. خیبر نیز شانس صعود دارد و آخرین شانس های خود را با اما و اگرهای فراوان دنبال خواهد کرد. با این حال فراز کمالوند نمی خواهد آخرین بازی خانگی تیمش مقابل شهرداری همدان با خاطره ای تلخ برای او و خرم آبادی ها همراه باشد و همین موضوع کار احمد جمشیدیان را سخت کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در هفته پایانی لیگ برتر که سه تیم شانس صعود به لیگ برتر را دارند، دو تیم برای سقوط به مصاف حریفان خود می روند.


سرویس خبر شماره: 1939239
02 ژوئن 1402 ساعت 08:00
479

0نقطه نظر

جنگ فرار از پاییز:

در هفته پایانی لیگ دسته اول، جنگ بزرگی بین قعرنشینان جدول شکل گرفته تا سقوط نکند.

همدان و ماهشهر در جستجوی آخرین فرصت