همه جرارد استون برای ژاوی; من برای بارسا خوشحالم

توجه داشته باشید که ژاوی 5 ماه پیش جایگزین رونالد کومان شد و به تدریج بارسا را ​​متحول کرد. این تیم پس از پیروزی 4-0 اخیر مقابل رئال به مقام دوم لالیگا نزدیک شده است و اکنون آنها به عنوان تهدیدی برای کهکشانی ها در مسیر قهرمانی لالیگا تلقی می شوند. با این حال، با توجه به فاصله 12 امتیازی (با یک بازی کمتر)، وظیفه بارسا دلهره آور به نظر می رسد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بارسلونا بازیکنانی مانند ریوالدو، ادگار داویدز، جیووانی و خاویر ساویولا را در اختیار داشت و در لیورپول نیز استیون جرارد، جیمی کاراگر، درک کویت، یرژی دودک و استیو مک منامن حضور داشتند.


سرویس خبر شماره: 1816982 |
07 فروردين 1401 ساعت 20:53 |
2,879 امتیاز خبر|

0نظرات

انتخاب ژاوی بهترین تصمیم بود

استیون جرارد، اسطوره لیورپول و سرمربی فعلی استون ویلا از عملکرد ژاوی در بارسلونا تمجید کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار خیریه لیورپول و بارسلونا شب گذشته در آنفیلد برگزار شد که با نتیجه 1-2 کاتالان ها به پایان رسید.

استیون جرارد که مدتی است هدایت استون ویلا را برعهده داشت، در مصاحبه ای با بارسا تی وی در مورد پیشرفت بارسا زیر نظر ژاوی هرناندز گفت: به عنوان یک هوادار بارسا، خوشحالم که باشگاه در حال بازگشت به روزهای خوب گذشته است. به نظر من تصمیم مدیران بارسا برای واگذاری مدیریت تیم به ژاوی تصمیم خوبی بود. ژاوی سال هاست که یکی از بهترین هافبک های جهان بوده و بارسا از هرکسی بیشتر شناخته شده است. حالا تیم با او به همان سبک و فلسفه ای بازی می کند که هواداران دوست دارند. بعد از چند سال سخت، به نظر می رسد بارسا در حال بازگشت به فرم اولیه خود است.

در آن بازی جرارد برای لیورپول گلزنی کرد تا شادی عجیبی را به آنفیلد برساند. ریوالدو همچنین یک پنالتی خوب به ثمر رساند تا خاطره گل دیدنی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005 به دودک را زنده کند.