همه منتظر معجزه سفیر اتریش برای نوراللهی هستند!

احمد نوراللهی ممکن است به دلیل سهل انگاری مهم ترین اردوی قبل از جام جهانی را از دست بدهد.

همه منتظر معجزه سفیر اتریش برای نوراللهی هستند!

هیچ واکنشی از سوی مسئولان تیم ملی در خصوص این اتفاق وجود نداشته و بازیکنی برای جایگزینی نوراللهی معرفی نشده است اما این بازیکن نگران این اردو و البته آینده خود در تیم ملی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حالا بعد از حضور مستمرش در تمام مسابقات مقدماتی جام جهانی (به جز مسابقه ای که به دلیل کرونا شکست خورد) او اکنون خطر از دست دادن اردوی سرنوشت ساز را دارد که در آن فینالیست های جام جهانی معرفی می شوند.


سرویس خبر شماره: 1844162
26 سپتامبر 1401 @ 11:56 ب.ظ
5.1 هزار |

4نقطه نظر

غایب قابل توجه تیم ملی در مهم ترین تیم کی روش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نوراللهی یکی از بهترین بازیکنان 3-4 سال گذشته فوتبال ایران و یک ملی پوش فیکس زیر نظر دو سرمربی قبلی مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ بود و نقش انکارناپذیری در موفقیت تیم ملی داشت. تیم در راه جام جهانی

در این شرایط با گذشت زمان و تغییراتی که در تمامی ارکان تیم ملی ایجاد شده، آنطور که باید به این موضوع توجه نشده و در دستور کار مسئولان اداری کشور قرار نگرفت. تیم ملی تا نوراللهی در بن بست عجیبی قرار بگیرد. او در طول هفته گذشته بارها برای حل این مشکل با فدراسیون فوتبال تماس گرفت و ظاهراً فدراسیون فوتبال سه ایمیل مختلف به فدراسیون اتریش ارسال کرد، اما چیزی تغییر نکرد و نوراللهی هنوز فرصتی برای مراجعه به سفارت پیدا نکرده است.

حالا با انتشار خبر لغو احتمالی سفر نوراللهی در سایت “مجله اخبار فوتبال”، مسئولان فدراسیون تلاش های جدیدی برای رسیدگی به این موضوع انجام داده اند و احتمالا سفیر ایران در اتریش ما را باز خواهد کرد. فردا به این مشکل توجه کنید با این حال، نماینده نوراللهی در امارات نیز از طریق باشگاه الاهلی و شخص رئیس باشگاه تلاش می کند تا کاری برای احمد انجام دهد در غیر این صورت این بازیکن این سفر مهم را از دست خواهد داد.

اما مشکل احمد نوراللهی کمی متفاوت بود. او که در امارات متحده عربی کار می کند برای اخذ ویزا باید به سفارت اتریش در دبی مراجعه می کرد. سفارتی شلوغ که برای گرفتن ویزا کار آسانی پیش روی شما نیست و باید زودتر از موعد فدراسیون فوتبال برای گرفتن وقت اقدام کنید.

از سوی دیگر نوراللهی در حالی که در امارات بازی می کند نتوانست به ایران بیاید و به همراه سایر بازیکنان شاغل در لیگ ایران به سفارت اتریش برود. چون سفارت پاسپورت بازیکنان را نگه داشته و در آن زمان نوراللهی باید در مسابقات باشگاهی امارات در ایران می ماند.

ماجرای احمد نوراللهی را صبح امروز در مطلبی دیگر منتشر کردیم. وی هنوز موفق به اخذ ویزای اتریش نشده است. روال کار ملی پوشانی که در لیست اولیه دریافت ویزا قرار داشتند به گونه ای بود که کادرفنی سابق تیم ملی لیست 50 نفره را در اختیار فدراسیون قرار داد تا در هنگام ارائه به سفارت اتریش اولین اقدامات برای دریافت ویزا انجام شود. می تواند ساخته شود. سفارت اتریش به این بازیکنان در تهران مهلت داد و آنها در زمان مورد نظر خود را به سفارت رساندند و پس از مصاحبه مدارک خود را به سفارت اتریش تحویل دادند تا ویزای آنها به پاسپورتشان اضافه شود.