هم تیمی سابق نکو: یک مبارز استقلالی در فصل آینده

به گزارش مجله اخبار فوتبال، شب گذشته پس از کش و قوس های فراوان سرانجام جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال معرفی شد. هادی شکوری مدافع سابق آبی پوشان در این باره به خبرنگار ما گفت: ابتدا به آقای نکونام و هواداران خوب استقلال تبریک می گویم. فکر می کنم آقای نکونام را هواداران انتخاب کرده اند و سال نو را برای ایشان تبریک می گویم. آقای نکونام بازیکن باتجربه خوبی بود و در این چند سال بازیکن باتجربه ای شده و با انگیزه و پشتکاری که از ایشان می شناسم می توانند سال موفقی را شروع کنند.

بازیکن سابق استقلال با تاکید بر اینکه بهتر بود این انتخاب زودتر انجام می شد، گفت: سوال من این است که چرا استقلال در آرامش و در هفته های ابتدایی پایان فصل سرمربی خود را انتخاب نمی کند تا وقت تلف نشود؟ متاسفانه چند سالی است که این اتفاق می افتد و حتی در مورد آقای نکونام ای کاش دو هفته زودتر انتخاب می شد تا هواداران آرامش بیشتری داشته باشند و سرمربی وقت بیشتری برای برنامه ریزی داشته باشد. و باشگاه تحت فشار نبود.


سرویس خبر شماره: 1945644
ژوئن 31, 1402 در 1:02 ب.ظ
9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شکوری: کاش جواد دو هفته زودتر انتخاب می شد

او درباره انتقاداتی که به دلیل سبک بازی اش شده است، صحبت کرد. شاید این انتقادات احساسی باشد. درست است که هر مربی فلسفه خودش را دارد اما نظر آقای نکونام با توجه به قدرتی که دارد و پتانسیل بالای بازیکنان این تیم و حمایت هواداران قطعا تغییر خواهد کرد.

او همچنین در پاسخ به اینکه برخی معتقد بودند انتخاب سرمربی خارجی به استقلال کمک می کند، گفت. آقای نکونام سابقه کار برون مرزی دارد و در لیگ خودمان هم عضویت دارد و به نظرم انتخاب درستی است. اگر قرار بود مربی خارجی بیاوریم الان دیر شده بود. به نظر من یک مربی خارجی باید دو سه ماه مانده به پایان لیگ تیم را در نظر بگیرد و بازیکنانش را بشناسد تا با اطلاعات کافی قرارداد ببندد و زمان کافی برای جذب بازیکن داشته باشد. در این مرحله انتخاب آقای نکونام انتخاب خوبی بود.

وی در پایان گفت: من و آقای نکونام 15-16 سال و در همان دوران حضور ایشان در پاس همدیگر را می شناسیم و با روحیه ای که از ایشان می شناسم فکر می کنم حس جنگندگی و قدرت را به تیمش القا می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شکوری سپس درباره تاثیر نکونام بر استقلالی ها گفت: به نظر من بازیکنانی که در دوران بازی خود کاپیتان تیم بوده‌اند و طعم قهرمانی را چشیده‌اند و لذت قهرمانی را می‌دانند در کار مربیگری آن‌ها تاثیر زیادی دارند. هرچند افتخارات آقای نکونام که سال ها کاپیتانی تیم ملی را بر عهده داشته بر همگان آشکار است، علاوه بر این او دو قهرمانی با دو تیم کسب کرده است و مطمئنا این مشکل روی بازیکنان تیم تاثیرگذار خواهد بود. .

1889563

شکوری که پیش از این در پاس تهران در کنار جواد نکونام بازی می کرد، در پاسخ به این سوال که آیا در آن زمان می دانستید جواد نکونام استقلالی است؟ پاس خودش یک پست بود و همه برای پاس بیشتر عرق ریختیم و بعد همه حق انتخاب داشتند اما فکر می کنم جواد از آن به بعد استقلالی بود.

هادی شکوری معتقد است با توجه به پتانسیل بازیکنان استقلال، تفکرات جواد نکونام نیز در این تیم تغییر خواهد کرد.

    هم تیمی سابق نکو: یک مبارز استقلالی در فصل آینده