هنوز باورم نمیشه که این بازی با تساوی تمام شد!

بازیکن ملوان در این خصوص افزود: کمک داور 18 قدمی دور شد و من با آقای اکرمی صحبت کردم و گفتم بازیکنان حریف برای برگرداندن توپ می آیند و از شما می خواهم که مراقب باشید اما داور باریک حریف گرفتار شد. هوشمند از پشت و خیلی سریع وارد شد، 18 قدم طول کشید و همه در آن لحظه فهمیدند. حتی نیمکت ما و بازیکنان و نیمکت خودشان هم متوجه شدند. آن موقع فکر نمی کردم داور سوت نزند، اما این کار را نکرد و گل زدیم.

1829541

وی در پایان در خصوص بازی با صنعت نفت افزود: در بازی رفت مقابل این تیم پیروز شدیم. در طول هفته روی نقاط قوت و ضعف آنها تمرین می کنیم، اگر بچه ها تمرکز لازم را داشته باشند می توانیم سه امتیاز آبادان را بگیریم. مطمئناً کودکان تمام تلاش خود را برای این کار انجام خواهند داد. اگر بتوانیم دستورات کادرفنی را به خوبی انجام دهیم، دست پر به انزلی برمی گردیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ملوان بندرانزلی در سن سیروس به تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم اراک میهمان بسنده کرد. ایمان صادقی ملوان درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: تماشاگران این بازی بازی خوب ما را دیدند، در هر دو نیمه تیم ما بر زمین مسلط بود و بچه ها تمرکز لازم را داشتند و تمام دستورات کادرفنی را در زمین انجام می دادند. . هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند، در مواقعی که بدون گل مساوی می‌شدیم یا 1-0 پیش می‌رفتیم، می‌توانستیم به گل برسیم، اما در مقطعی تمرکزمان را از دست دادیم و حریف پنالتی گرفت.

وی ادامه داد: بچه ها تا دقایق پایانی مسابقه تلاش کردند که به دلیل سهل انگاری و خطای پنالتی اتفاق افتاد، البته این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. من این پنالتی را مهار کردم اما داور اشتباه کرد، هنوز بلند نشده بودم، حریف روی خط شش متر بود. کارشناسان هم روی خطای داور اتفاق نظر داشتند. 90 دقیقه تلاش زیادی کردیم، در بازی قبلی که خارج از خانه بود نمایش خوبی داشتیم و به آنها فرصت ندادیم. در این بازی به دلیل عدم تمرکز در دقایق پایانی یک گل از دست دادیم. امیدوارم بتوانیم در بازی های بعدی سه امتیاز کامل را کسب کنیم.

صادقی درباره ناراحتی مازیار زارع بعد از بازی و اینکه فصل آینده در ملوان نمی ماند، گفت: همه ما ناراحتی آقای زارع را احساس می کنیم. چون خودم در مقاطع مختلف در ملوان حضور داشته ام و مدیری در اطراف تیم نمی بینم. امسال ندیدم کسی به تمرین تیم بیاید و از من حمایت نکرده باشد. همه ایران و گیلان عاشق ملوان هستند. می بینیم که مازیار چقدر حریص است و همه پشتش هستیم. آقای زارع باید بداند که از حمایت همه جانبه مردم برخوردار است و امیدوارم متولیان امر از ملوان و شهر انزلی نیز حمایت لازم را داشته باشند.

ملوان دروازه بان هنوز به تساوی اعتقادی ندارد و فکر می کند آنها تیم بهتری در بازی دیروز بودند.

هنوز باورم نمیشه که این بازی با تساوی تمام شد!


سرویس خبر شماره: 1894431
16 مارس 1401 ساعت 11:58
573

0نقطه نظر

صادقی: بازیکن آلومینیوم در ضربه شش قدم فاصله داشت

این دروازه بان درباره عملکرد خود در این بازی گفت: خدا را شکر این بازی روز خوبی برای من و همه بچه های تیم بود، می توانستیم با کلین شیت زمین را ترک کنیم. می خواستم به تیم کمک کنم، حتی پنالتی را گرفتم، اما در برگشت به گل تبدیل شد که بسیار ناراحت کننده بود. ما واقعاً آن روز که اینقدر خوب بودیم و به تمام خواسته های آقای زارع در زمین جامه عمل می پوشیدیم، فکر نمی کردیم بازی با تساوی تمام شود. انشاالله هفته آینده با همین تلاش و پشتکار بتوانیم سه امتیاز صنعت نفت را بگیریم.

عکس: رحمان قاسمی



مجله اخبار فوتبال داخلی