هنوز نمی توانم باور کنم جام جهانی را از دست دادم

گایا ادامه دادجو فوق العاده ای در تیم حاکم است و من تا به حال چنین فضای دوستانه ای را چه در تیم باشگاهی و چه در تیم ملی ندیده ام. امیدوارم بچه ها بهترین نتایج را کسب کنند و در نهایت قهرمان جهان شوند.

لازم به ذکر است که خط گایا با واکنش منفی رسانه های والنسیا مواجه شد و آنها معتقدند که انریکه هرگز چنین تصمیمی در مورد بازیکن بارسلونا نمی گرفت و به او فرصت بهبودی می داد. اقدامی که در مورد گایا انجام نشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

خوزه لوئیس گایا روز گذشته اردوی تیم ملی اسپانیا را به دلیل مصدومیت ترک کرد و آلخاندرو بالده جایگزین او شد.

هنوز نمی توانم باور کنم جام جهانی را از دست دادم


سرویس خبر شماره: 1854260
28 نوامبر 1401 در 2:45 ب.ظ
1.4K |

0نقطه نظر

گایا:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مصدومیت گایا بیش از آنچه تصور می شد جدی بود و او که قرار بود به سومین بازی دور گروهی اسپانیا در جام جهانی راه یابد، سرانجام با تصمیم لوئیس انریکه شکست خورد و اردوی لاروخا را ترک کرد. در این رابطه، انریکه گفت که یکی از بدترین روزهای مربیگری خود را سپری کرده است، زیرا باید به گایا می گوید که باید اردو را ترک کند. انریکه نیز برای گایا آرزوی بهترین ها را کرد.

گایا که آشکارا از ترک اردوی اسپانیا ناراحت بود، با عصبانیت به خبرنگاران گفت:“درک این موضوع برای من سخت است و هنوز نمی توانم باور کنم که جام جهانی برای من تمام شده است. سعی می کنم با آن کنار بیایم، اما افتخار می کنم که در تمام این سال ها جنگیدم و توانستم باشم. بخشی از تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی، حتی اگر پایان خوبی نداشته باشد.”