هواداران استقلال بدانند؛ بازیکنای بهتر از این 2/ ساپینتو و مجتبی جباری الان پیدا نمیشه!

چینی در پایان درباره وضعیت خود گفت: چندی پیش بدنم کلیه را پس زد اما پزشکم توانست این مشکل را تا حدودی برطرف کند. عفونت ها از بدنم پاک شده و الان وضعیتم بهتر شده است. در حال حاضر، ما این کار را انجام می دهیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

چنی با بیان اینکه استقلال نیازی به بازیکن جدید ندارد، تاکید کرد: آیا این کمبود بازیکن است؟ مهری بد است؟ حردانی را در دفاع داریم و سلمانی را در سمت چپ. ارسلان و یاماگا را در خط حمله داریم و امیرعلی صادقی با آینده درخشان در استقلال حضور دارد. خیلی از تیم های لیگ آرزوی داشتن چنین بازیکنانی را دارند.

وی ادامه داد: استقلال دو تیم کامل دارد. 11 بازیکن بزرگ در زمین و 11 بازیکن خارج از زمین. آرش رضاوند مجتبی جباری است. او به فولاد رفت و 6 ماه این تیم را متحول کرد. کسانی که این بازیکن را نابود می کنند، دشمن استقلال هستند. رضاوند بازیکن ما در نفت بود. بازی او یک ضربه و چند خطا است. او بازی را به عمق می برد و پاس های خلاقانه می دهد. مهدی پور هم همینطور. امانوف را هم داریم. استقلال نیازی به بازیکن جدید ندارد. به نظر من این بازیکنان را فقط باید دور نگه داشت تا مصدوم نشوند. بازیکنی مثل چاسمی نباید مصدوم شود. خدا را شکر غلامی هم به بازی ها رسید.

بازیکن سابق استقلال درباره بررسی هافبک گفت: یک سوال از هواداران استقلال دارم. کجای ایران را بهتر از آرش رضاوند و مهدی پور می شناسید؟ اصلاً جذاب، خوش اخلاق و دوست داشتنی. کجا بهتر از رضاوند پیداش کرد؟ خیلی ها انتقاد می کنند که استقلال نیاز به پلی ساز دارد و خیلی ها هم دشمنی می کنند. خیلی ها مخالف مدیریت، کادر فنی و بازیکنان هستند.

علی چینی درباره شرایط استقلال گفت: استقلال در هفته های گذشته مصدومیت و محرومیت زیادی داشته که باعث شده ساپینتو نتواند ترکیب کامل خود را داشته باشد. ما جایگزین های با استعدادی داریم، اما آنها به ندرت با هم بازی می کردند و درک خوبی از یکدیگر نداشتند. در مقابل ملوان، ترکیب استقلال ایده آل بود. همه مجروحان برگشته اند. مهم ترین آنها آرش رضاوند بود که یکی از ارکان اصلی استقلال است. آبی پوشان پس از دیدار مقابل تراکتور و سپاهان که با شکست به پایان رسید، موفق شدند به پیروزی بسیار زیبایی دست یابند.

آیا تفاوت امتیاز فعلی قابل جبران است؟ پاسخ او این بود: فوتبال به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن در سراسر جهان محبوب است. هیچ بازی برای تیم ها آسان نیست. بازی‌های بعدی استقلال مقابل تیم‌هایی است که قبول دارم بازی‌های نسبتاً آسانی هستند، اما حریفان به هیچ وجه دست کم گرفته نمی‌شوند. امیدوارم در این مسابقات موفق باشیم و قهرمانی را کسب کنیم.

پیشکسوت استقلال درباره بازی با مس گفت: بازی در کرمان آسان نیست چون هوا خشک است. تهران هم همینطور است اما شرایط آنجا سخت است. کرمانی تیم خوبی ساخت اما امیدوارم استقلال از موقعیت های او استفاده کند. 1-0 برای استقلال کافی است. منظورم این است که اولویت باید کسب 3 امتیاز باشد نه یک برد بزرگ. استقلال بعد از باخت مقابل سپاهان به خود آمد و با باخت پرسپولیس فاصله کمتر شد.