هواداران بارسلونا دیشب اشک می ریختند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه بارسلونا در سال های اخیر با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کرد و به همین دلیل حتی لیونل مسی را هم از دست داد. بارسلونا برای دریافت چراغ سبز لالیگا باید هزینه های خود را 200 میلیون یورو و دستمزد خود را 10 میلیون یورو کاهش می داد.

1893026

پنج دقیقه قبل از نیمه شب در اسپانیا، قبل از اینکه 30 ژوئن جای خود را به اول ژوئیه بدهد، کارکنان بارسا با ویدیویی احساسی خداحافظی کردند. در تصاویر سیاه و سفید بهترین لحظات این شبکه و بارسلونا به همراه مصاحبه های خاطره انگیز با ستارگانی چون لیونل مسی، اینیستا، ژاوی، پیکه، پویول و … پخش شد.

1893023

تلویزیون رسمی باشگاه بارسلونا پس از 27 سال شب گذشته رسما تعطیل شد.

هواداران بارسلونا دیشب اشک می ریختند

تصاویر اولین جشن بارسا در لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی و سایر مسابقات قهرمانی بارسا در اسپانیا و اروپا خاطرات بسیاری را برای هواداران بارسا زنده کرد. در پایان تصاویری منتشر شد که در آن تعدادی از کارمندان در حال خروج از ساختمان و در نهایت اتاق های خالی تحریریه، تدوین و استودیو که غم انگیزترین لحظات را به نمایش می گذاشتند، منتشر شد. گفته می شود که بارسا تی وی پس از حل شدن وضعیت مالی باشگاه، با فرمت دیگری بازخواهد گشت.

1893025



مجله اخبار فوتبال خارجی

در نهایت، لالیگا به طرح امکان سنجی اقتصادی بارسا پاسخ مثبت داد، اما در این بین، تلویزیون رسمی باشگاه قربانی بزرگ بود. ماه گذشته اعلام شد که بارسلونا تصمیم گرفته است تلویزیون رسمی خود را پایان دهد. بارسا تی وی از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده و بیش از 150 کارمند دارد اما شب گذشته با پایان سال مالی این تلویزیون رسما به فعالیت خود پایان داد.

1893027


سرویس خبر شماره: 1947675
10 تیر 1402 ساعت 12:12 |
3.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

خداحافظی غم انگیز با بارسا تی وی