هواداران سیتی: بدون هلند جشنی وجود ندارد


سرویس خبر شماره: 1847702
19 اکتبر 1401 @ 23:51 |
16.1 هزار |

4نقطه نظر

گواردیولا در پایان بازی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد غیبت هالند دلیل غیبت او از نیمکت را خستگی عنوان کرد و گفت که بعد از بازی یکشنبه مقابل ساوتهمپتون خیلی خسته است و نمی تواند پایش را بپوشد.

هلند در این فصل در 12 بازی برای سیتی 20 گل به ثمر رسانده است. پپ گواردیولا که می دانست تیمش بدون توجه به نتیجه بازی مقابل کپنهاگ شانس بسیار خوبی برای خروج از گروه خود دارد، تصمیم گرفت در آستانه بازی مهم یکشنبه مقابل لیورپول به هلند استراحت دهد.

پس از بازی امشب، یکی از کاربران در توییتر به منچسترسیتی نوشت: هیچ مهمانی بدون هلند وجود ندارد“.

کاربر دیگری با واکنش مشابه می گوید: غیبت هلند برابر است با گل نزدن منچسترسیتی“.

هواداران منچسترسیتی از تساوی بدون گل تیمشان مقابل کپنهاگ ناراضی هستند و می گویند این بازی نشان می دهد که سیتیزن ها بدون هلند نمی توانند کاری انجام دهند.

هواداران سیتی: بدون هلند جشنی وجود ندارد

برخی دیگر از هواداران منچسترسیتی بیشتر از عملکرد تیمشان در این بازی عصبانی بودند و انتقادات تندتری داشتند. یکی از هواداران سیتی در توییتر نوشت: منچسترسیتی بدون هلند بی فایده است“.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هواداران منچسترسیتی از ابتدا تا پایان بازی تیمشان مقابل کپنهاگ در لیگ قهرمانان اروپا مشتاق حضور ارلینگ هالند در زمین بودند. انتظاری که توسط پپ گواردیولا برآورده نشد و هلند تا پایان بازی روی نیمکت ماند.