هواداران من سیتی هشدار دادند و مدافع میانی مرتبط شد – آخرین اخبار LFC – باشگاه لیورپول

ادعا شده است که لیورپول “مورد علاقه” یک مدافع میانی برزیلی است، در حالی که به هواداران من سیتی در مورد شعارهای تراژدی قبل از دیدار لیورپول هشدار داده شده است.

شعارهای تراژدی در بالا و پایین کشور بسیار رایج است، و قبل از سفر لیورپول به من سیتی، میزبانان به هواداران خود در مورد رفتار آنها ایمیل زده اند و در روز شنبه اعلامیه هایی در مورد تانوی خواهند داشت.

روح شنکلی در یک جلسه توجیهی پلیس قبل از مسابقه شرکت کرد و بیانیه ای را قبل از سفر به اتحاد منتشر کرد:

همانطور که اخیراً اتفاق افتاده است، این فیکسچر “ریسک بالا” در نظر گرفته می شود. هدف پلیس کاهش این امر و ایمن ساختن آن به اندازه کافی است تا مجبور نباشد ساعت 12:30 ناهار شروع شود.

قبل از ورود به ورزشگاه، چک‌های معمولی بلیت‌ها با خوانندگان الکترونیکی و پات کردن در چرخ‌گردان‌ها انجام می‌شود. به محض ورود، 22 مهماندار LFC، به علاوه ماموران پلیس، در خانه و خارج خانه حضور خواهند داشت و مراقب پرتاب سکه/موشک هستند.

شعار تراژدی به طور فعال کنترل و نظارت خواهد شد. MCFC تعهد داشت که با تشویق کارکنان به انجام اقدامات مثبت، این موضوع را ریشه کن کند. یک جلسه توجیهی قبل از مسابقه برای پلیس و مهمانداران شامل پیام هایی از LFC به علاوه ویدیوی اخیری است که با بخشی از مارگارت آسپینال گرفته شده است.

اطلاعاتی در مورد این موضوع قبلاً برای هواداران سیتی ارسال شده است و روز شنبه در جدول تاننو و اسکوربورد مشخص خواهد شد. این یک قدم مثبت است.

ما از سیتی خواستیم در مورد شعارهای “همیشه قربانی” به هواداران پیام بدهد، اما آنها گفتند که باید بحث کنند و ما را به روز می کنند.

یک شماره متنی ناشناس برای گزارش هر گونه مشکل، به ویژه شعارهای تراژدی یا پرتاب سکه/موشک در دسترس خواهد بود.

این است بزرگ یکی در روز شنبه، اعصاب از قبل به هم ریخته است و فکر می کنم که کلوپ چگونه تیمش را راه اندازی خواهد کرد.

ما دیدگاه دو اسطوره لیورپول، فیل تامپسون و یان مولبی را در مورد چهار تصمیم بزرگی که باید گرفته شود، دریافت کردیم – به جرأت می توان گفت، آنها تقسیم شدند! در ویدیوی زیر نگاهی بیندازید.

دو پیشنهاد وجود دارد که ممکن است امشب از آنها خوشتان بیاید. روترهام میزبان لیدز در چمپیونشیپ (8 بعد از ظهر به وقت گرینویچ) است، ممکن است فرصت خوبی برای تماشای آرچی گری پس از پیوندهای اخیر با این بازیکن 17 ساله باشد.

و فرصت خوبی وجود دارد که هری کین به تعداد گل های خود اضافه کند زیرا بایرن در بوندسلیگا از ساعت 19:30 به مصاف کلن می رود.

از عصر خود لذت ببرید، قرمزها. فردا برای درگیری بزرگ می بینمت!

https://www.thisisanfield.com/2023/11/man-city-fans-warned-centre-back-linked-latest-lfc-news/ منبع: