هوادار منچستریونایتد پس از دستگیری به خاطر پیراهن زشت هیلزبورو – باشگاه لیورپول معرفی و متهم شد

در همین حال، پلیس گفت 22 نفر دیگر نیز در جریان این عملیات پلیسی به دلیل جرائمی از جمله ضرب و جرح، اختلاس، نگهداری مواد مخدر و مستی و بی نظمی دستگیر شدند.

ما تخلفات مربوط به هیلزبورو یا هر تراژدی فوتبالی در ورزشگاه ومبلی را تحمل نخواهیم کرد و به همکاری با مقامات ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل شود که اقدامات قوی علیه عاملان انجام خواهد شد.

هیئت منصفه تحقیق در سال 2016 حکم داد که آنها به طور غیرقانونی در میان تعدادی از اشتباهات پلیس کشته شده اند.



https://www.thisisanfield.com/2023/06/fa-strongly-condemns-man-united-fan-arrested-for-vile-hillsborough-shirt/ منبع:

ومبلی میزبان فینال جام حذفی بود، جایی که منچسترسیتی رقیب محلی منچستریونایتد را 2-1 شکست داد.

او پس از مشاهده پیراهنی که به نظر می رسید با عبارات توهین آمیزی به کسانی که در فاجعه هیلزبورو جان خود را از دست دادند، دستگیر شد.

pic.twitter.com/t5wRLyKYsB

اتحادیه فوتبال انگلیس روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: اتحادیه فوتبال انگلیس به شدت اقدامات فردی را که پیش از فینال جام حذفی امارات در ورزشگاه ومبلی پیراهنی در مورد فاجعه هیلزبورو پوشیده بود، محکوم می‌کند.

تیم امنیتی ما توانستند به سرعت فرد را بر اساس تصویر پیدا کنند و ما از اقدام سریعی که توسط پلیس انجام شد استقبال می کنیم.

او در 19 ژوئن برای حضور در دادگاه ویلزدن به قید وثیقه سپرده شد.

حساب توییتر Metropolitan Police Events روز شنبه تصویر مردی را با پیراهن منچستر یونایتد که شماره 97 در پشت آن و عبارت “کافی نیست” به تن داشت، بازنشر کرد.

در 15 آوریل 1989 در ورزشگاه هیلزبورو در شفیلد، در یک مسابقه بین لیورپول و ناتینگهام فارست در ورزشگاه هیلزبورو در شفیلد، نود و هفت هوادار فوتبال در اثر له شدن جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید؟

مردی پس از اینکه با پیراهن فوتبال در ومبلی دیده شد که به نظر می رسید اشاره توهین آمیزی به فاجعه هیلزبورو دارد، متهم شده است.

تحقیقات در مورد آیتمی که بلافاصله پس از گل منچستریونایتد به زمین پرتاب شد ادامه دارد و در این مرحله هیچ بازداشتی در رابطه با این موضوع صورت نگرفته است.

Met گفت که وایت «پس از اینکه دیده شد با پیراهنی که به نظر می رسید با عبارات توهین آمیزی به کسانی که در فاجعه هیلزبورو جان باختند اشاره دارد، دستگیر شد».