هیجان لواندوفسکی از استقبال هواداران بارسلونا; ما برای کسب جام ها تلاش می کنیم / برای پیوستن به بارسا تردید نکردم

روبرت لواندوفسکی ادامه داد: می دانم که فصل گذشته فصل آسانی برای بارسا نبود، اما وقتی با رئیس باشگاه (خوان لاپورتا) صحبت کردم و از پروژه آنها مطلع شدم، برای پیوستن به این تیم تردید نکردم.

خرید جدید بارسلونا گفت: “بازی با پیراهن بارسا یک چالش بزرگ برای من است. من می خواهم کارهایی انجام دهم تا به تیم و عملکرد جمعی بارسا کمک کنم. می خواهم از تجربیاتم برای کمک به هم تیمی هایم استفاده کنم. فکر می کنم ترکیب تجربه و جوانی چیز خوبی است، این چیزی است که ما در بارسا داریم.

مراسم معارفه روبرت لواندوفسکی، بازیکن جدید بارسلونا



سرویس اخبار فوتبال خارجی

مراسم معارفه روبرت لواندوفسکی، بازیکن جدید بارسلونا

دومین گلزن برتر تاریخ بایرن مونیخ در 375 بازی انجام شده برای این تیم در تمامی رقابت ها 344 گل به ثمر رسانده است. او با باواریایی ها هشت بار قهرمان بوندسلیگا، سه بار جام حذفی و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. علاوه بر این، او برای پنج فصل متوالی به عنوان آقای گل بوندسلیگا انتخاب شد.

لواندوفسکی 33 ساله در مراسم معارفه خود گفت: “من به حضور در اینجا افتخار می کنم. بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم گل های زیادی برای شما به ثمر برسانم و امیدوارم در هر بازی مورد تشویق شما قرار بگیرم.” دیدن هواداران زیادی در نیوکمپ شگفت انگیز است و برای من خوشحال کننده است. من برای فصل آینده آماده هستم و امیدوارم با بارسلونا عناوین کسب کنم. “ما سعی می کنیم با حمایت هواداران به چیزهای زیادی برسیم.”

وی سپس با حضور در نشست خبری افزود: وقتی در مراسم معارفه خود در ورزشگاه نوکمپ هواداران زیادی را دیدم، حس باورنکردنی به من دست داد، حرفی برای توصیف خوشحالی ام ندارم، اتفاقی باورنکردنی بود. “من می خواهم مهارت های خود را در زمین نشان دهم و باعث خوشحالی هواداران در سراسر جهان شوم.”

روبرت لواندوفسکی که به تازگی در تابستان امسال به دوران هشت ساله خود در بایرن مونیخ پایان داد و قراردادی سه ساله با بارسلونا امضا کرد، بعدازظهر امروز (جمعه) در حضور 59 هزار و 26 هوادار بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ. به طرفداران و رسانه ها این مهاجم لهستانی با پیراهن شماره 9 بارسا وارد زمین شد و با لگد زدن به روپیه و انجام حرکات خوب هواداران را در ورزشگاه نوکمپ به وجد آورد.