هیچکس نباید در این مملکت سکو داشته باشد/ علی کریمی بهترین پاسخ را داد

نورمحمدی همچنین افزود: اینکه مردم یا هواداران مانند فوتبالیست ها و مردان از این موضوع ناراحت هستند دیگر مشکل فوتبالیست ها نیست. یک فوتبالیست با تلاش فراوان به این نقطه و این جایگاه رسیده است. اکثر بازیکنان فوتبال از خانواده های فقیر یا متوسط ​​و مذهبی هستند. هیچکس حق ندارد دین فوتبالیست ها را زیر سوال ببرد و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید در این زمینه بیانیه می داد و یا موضع رسمی می گرفت.

وی ادامه داد: به نظر من علی کریمی بهترین جواب را به این آقا داد که حداقل ما فوتبالیست ها کمی مردم را خوشحال کردیم و شما چه کردید؟ از شنیدن سخنان این آقا واقعا متأسف شدم که چرا باید به چنین افرادی تریبون داده شود.

کاپیتان سابق پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم روزی برسد که همه جایگاه خود را بدانند و فوتبالیست ها اتحادیه یا تشکل مستقلی داشته باشند تا در چنین شرایطی از حق خود دفاع کنند. همچنین امیدوارم در این مملکت به هیچکس سکوی داده نشود که اینگونه به جامعه بزرگ فوتبال و فوتبالیست ها توهین کند و آب نلرزد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

رضا نورمحمدی کاپیتان سابق پرسپولیس درباره صحبت های اخیر حسن عباسی گفت: متأسفانه هرکسی که بخواهد خودش را تبلیغ کند درباره فوتبالیست ها صحبت می کند. برای اینکه چهار نفر مواظب حرف هایشان باشند، واقعاً حرف های زشت و توهین آمیزی می زنند.