هیچ رکوردی به دست این بازیکن از دست نخواهد رفت! / کین، سلاح مرگبار بایرن

به لطف هت تریک مقابل ماینز، هری کین تعداد گل های خود را در این فصل به 30 گل در بوندسلیگا رساند. اکنون 9 بازی تا پایان بوندسلیگا باقی مانده و هری کین می تواند رکورد تاریخی رابرت لواندوفسکی در بوندس لیگا را شکست دهد.

کین با 30 گل در 25 بازی، بهترین گلزن این فصل بوندسلیگا آلمان است. تنها اووه زیلر در اولین فصل حضورش در بوندسلیگا به همین تعداد گل زده بود. کین پس از بازی گفت: من در فرم خوبی هستم و احساس خوبی دارم. زدن 30 گل در این مرحله از فصل اتفاق خوبی است. هنوز چند بازی باقی مانده است و امیدوارم بتوانم چند گل دیگر به ثمر برسانم.

سرمربی بایرن با اشاره به نبوغ این بازیکن گفت: به هری اعتماد زیادی دارم. او کاری را انجام می دهد که همیشه در طول زندگی حرفه ای خود انجام داده است. به معنای گلزنی است. هری کین یک الگو است و شخصیت بزرگی دارد. من نمی‌خواهم عملکرد فردی را در این پیروزی برجسته کنم زیرا همه بازیکنان خوب بودند، اما کین استثنایی بود.

در فصل 2021-2020، روبرت لواندوفسکی رکورد جادویی گرد مولر فقید را شکست و در یک فصل 41 گل برای مونیخ به ثمر رساند. اکنون 9 بازی به پایان فصل بوندسلیگا باقی مانده است و کین 30 گل به ثمر رسانده و 11 گل از رکورد لواندوفسکی فاصله دارد. بایرن مونیخ به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و در این مرحله منتظر مشخص شدن حریف خود است. باواریایی ها باید در بازی بعدی خود در بوندسلیگا به مصاف دارمشتات بروند، سپس کلاسیکر را پیش رو دارند و باید به مصاف دورتموند بروند.

بایرن مونیخ با 57 امتیاز در رده دوم قرار دارد. پیروزی 1-8 شنبه شب مقابل ماینز، هت تریک کین و بیست و پنجمین بازی فصل را به نمایش گذاشت. این بازیکن با توجه به رکورد گلزنی خود در هر بازی تاکنون، توانایی انجام این کار را دارد. تعداد 30 گل در 25 بازی به این معنی است که او در این فصل بوندسلیگا به طور میانگین 1.2 گل در هر بازی به ثمر رسانده است و می تواند در 9 بازی 10.8 گل به ثمر برساند، اما شانس او ​​برای بهتر شدن این رکورد زیاد است.

دلیل دومی که می تواند به این بازیکن امیدوارتر شود این است که بایرن در این فصل در گلزنی و خلق موقعیت بسیار خوب عمل کرده و این موضوع برای او مهم است. انتقادات علنی زیادی از عملکرد آنها در برخی بازی‌ها تحت هدایت توماس توخل وجود دارد و با توجه به موقعیت آنها در جدول و فاصله هفت امتیازی با بایرلورکوزن که هنوز یک بازی دیگر باقی مانده است، بایرن احتمالا 12- خواهد بود. زمان. فصل برای اولین بار پس از فصل. در سال 2011 آلمان قهرمان نخواهد شد.

اما آنها با برخی از تیم های قدیمی بایرن قابل مقایسه هستند، اگرچه ضعیف تر هستند، اما آماری مشابه با فصلی دارند که به گرد مولر و لواندوفسکی کمک کرد تا رکوردها را بشکنند. این دو تیم به طور میانگین در هر بازی بوندسلیگا 2.97 گل (فصل 72-1971) و 2.91 گل (فصل 2020-21) به ثمر رساندند.

شاگردان توخل پس از به ثمر رساندن 8 گل در دیدار روز شنبه، میانگین 2.92 گل در هر بازی در این فصل را به ثمر رسانده اند. سهم کین (41.1%) کمی بیشتر از مولر (39.6%) و تقریباً به اندازه Leva (41.4%) است.

کین هم بازی های خوبی را پیش رو دارد. هفته آینده آنها با دارمشتات ته جدولی روبرو می شوند، جایی که کین در بازی رفت 8-0 در اکتبر هت تریک کرد. پس از آن در خانه میزبان دورتموند خواهند بود و دیدارهای بعدی به مصاف هوفنهایم و کلن می رود که نیمه انتهایی جدول را در اختیار دارند.

در اواسط دو فصل گذشته، بایرن این فرصت را داشت که رکورد 101 گل زده در فصل 72-1971 را بشکند، اما بعد از تعطیلات زمستانی و در نیم فصل دوم اوضاع تغییر کرد که در نهایت منجر به اخراج شد. رهبر این تیم

بیشتر بخوانید: یکی از رکوردهای رونالدو در خطر است/ ستاره بایرن در تعقیب CR7

سرویس اخبار فوتبال خارجی