هیچ کس قدر مقدس را نمی دانست!


سرویس خبر شماره: 1985166
16 دسامبر 1402 در 01:51
5000 امتیاز خبر|

2نقطه نظر

سامان همه جای زمین است.

ستاره ایرانی برنتفورد در یک پست جدید مقابل برایتون به میدان رفت و در شب شکست تیمش نمایشی کارآمد از خود به نمایش گذاشت.

هیچ کس قدر مقدس را نمی دانست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، او پس از انجام دو بازی با تیم ملی ایران در مرحله اول مقدماتی جام جهانی و نمایش خوب مقابل هنگ کنگ و ازبکستان، در نهایت در بازگشت به انگلیس به این تیم پیوست و دو بازی متوالی را انجام داد. مسابقات. برنتفورد از ابتدا به مصاف آرسنال و لوتون رفت، اتفاقی که چهارشنبه شب در دیدار مقابل برایتون برای آنها افتاد. اما در پست جدید

ملی پوش ایرانی برنتفورد که در سال های اخیر در پست های هافبک میانی یا هجومی، وینگر راست و چپ و حتی مهاجم برای تیمش بازی کرده است، در دو بازی اخیر مقابل آرسنال در پست دفاع راست به کار گرفته شده است. لوتون اما مقابل برایتون. وظیفه اش عوض شد و در خط دفاع به سمت مقابل رفت!

تیم فوتبال برنتفورد با در ترکیب سامان قدوس برای سومین بازی متوالی به عنوان مدافع چپ، از ساعت 23 عصر چهارشنبه (به وقت ایران) به مصاف برایتون رده هشتمی رفت تا میزبان یک بازی از هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس باشد. . .

1963390

برنتفورد در دقیقه 27 با ضربه پنالتی برایان امبومو پیش افتاد اما چهار دقیقه بعد برایتون با پاس کارو میتوما و ضربه پای چپ تماشایی پاسکال گروس کار کار را به تساوی کشاند.

امبومو که هفتمین گل فصل خود را برای برنتفورد به ثمر رساند، در دقیقه 40 به دلیل مصدومیت تعویض شد و جدایی او از تیمش باعث شد هیچکس نتواند از پاس های سامان قدوس استفاده کند.

1963393

ملی پوش ایرانی برنتفورد که اشتباهات کمی در سمت چپ خط دفاعی تیمش مرتکب شده بود، در دقایق 43، 45 و 8+45 سه ضربه ایستگاهی و پاس دیدنی انجام داد که حتی یکی از آنها هم نتوانستند از آن استفاده کنند. تا اینکه نیمه اول یک تساوی به پایان رسید تا در مقابل برایتون به پایان برسد.

برایتون در دقیقه 52 از روی پاس گروس و ضربه سر جک هینشلوود به گل رسید و پیش افتاد اما برنتفورد در دقیقه 64 از روی پاس دیدنی سامان قدوس این بار اتان پینوک مدافع اصلی این تیم این فرصت را پیدا کرد تا بار دیگر گلزنی کند. ، از این موقعیت به گل رسید، از آن استفاده کرد و ضربه سرش زد اما توپ با اختلاف کمی از روی تیر افقی به بیرون رفت تا پاس گل سامان ثبت نشود.

1963392

قدوس در دقایق 73 و 74 باز هم پشت دو کرنر پیاپی برای برنتفورد ایستاد اما باز هم کسی نبود که از پاس های او استفاده کند و گل دوم را به برایتون بزند.

برایتون که در لحظات پایانی شانس دیگری برای گلزنی داشت، در نهایت با پیروزی 2-1 خانگی مقابل برنتفورد، 25 امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد، در حالی که یاران قدوس در رده نوزدهم باقی ماند و در رده یازدهم و یک پله پایین تر قرار دارد. چلسی، آنها آن را دریافت کردند.

مجله اخبار فوتبال داخلی