“واضح و واضح”، به روز رسانی Konate و 10 بازی در راه است! – 4 نکته از کنفرانس مطبوعاتی کلوپ – باشگاه لیورپول

یورگن کلوپ عملکرد لیورپول را “بهترین عملکردی که تا به حال در برابر سیتی بازی کرده‌ایم” ارزیابی کرد و از “قلب بزرگ” تیمش در تساوی 1-1 یکشنبه ستایش کرد.

در اینجا چهار نکته کلیدی از کنفرانس خبری کلوپ پس از بازی وجود دارد.

که فریاد دیر وقت پنالتی

نکته اصلی بحث، چالش جرمی دوکو در دقیقه 99 بود که – به نوعی – منجر به پنالتی دوم لیورپول نشد.

کلوپ گفت: همیشه یک توضیح وجود دارد. من فکر می کنم همه در این اتاق فکر می کنند، اگر او یک پنالتی بدهد، این یک رسوایی نیست. واضح است که کارت قرمز نیست، اما یک خطای واضح است. اما چیزی که من بگویم این را تغییر نخواهد داد.»

زمانی که کلوپ بر اهمیت اشتباه در رقابت قهرمانی تاکید کرد، گفت: «سال‌ها پیش، ما شرایطی با وینسنت کمپانی داشتیم. مو صلاح را در یک ضد حمله متوقف کردیم، کارت قرمز واضح، ما آن را دریافت نکردیم. در نهایت با یک امتیاز قهرمان نمی شویم.

“اگر من الان این را بگویم، مردم می گویند، “اوه، اما این وضعیت دیگری وجود داشت، این و آن”. و من می گویم “آره”. اما چرا ما همیشه در مورد چیزهای دیگر صحبت می کنیم و نه اینکه چرا مرد VAR آن را به عنوان یک خطای واضح و آشکار نمی بیند؟

«اگر فکر می کنید که واضح و واضح نیست، چه چیزی باید برای ناهار بخورید؟ برای یک بار هم که شده، ناله نمی کنم. اما من فقط به آن اشاره می کنم.»

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 10 مارس 2024: الکسیس مک آلیستر، بازیکن لیورپول، در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و منچستر سیتی در آنفیلد، درخواست پنالتی کرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

به روز رسانی امیدوار کننده Konate

عملکرد قرمزها همچنین در مورد تیمی که با مصدومیت‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، با 11 بازی دوباره صحبت می‌کند.

یورگن بر اهمیت غایب‌هایش تاکید کرد: «همه داستان‌هایی که با بچه‌ها ساختیم و همه چیز را دوست دارم. اما ما برای بزرگترین جایزه در فوتبال می جنگیم.

ما امروز در هر سه نیمه میانی بازی می کنیم، زیرا ایبو وجود ندارد. اگر یکی پایین بیاید، برای چند بازی بعدی دو نیمه میانی داریم.

توانایی تغییر بازی با تعویض‌ها نیز لازم به ذکر است: «ما در لحظاتی خوش شانس بوده‌ایم (اخیراً)، برنده‌های دیرهنگام و مواردی از این دست. اما امروز، با چند بازیکن برگشته، می‌توانیم روشی را که قبلاً انجام می‌دادیم تغییر دهیم – اوه، بله، عالی است.»

در مورد کوناته از کلوپ پرسیده شد، یک خبر خوب داشت: «ایبو برای یونایتد شانس دارد. یک شانس خوب.”

عملکرد با کیفیت بالا

در مورد عملکرد خود، سرمربی خوشحال بود: «نیمه دوم، با زمان اضافه شده، این بهترین 53 دقیقه ای است که ما تا به حال مقابل سیتی بازی کرده ایم.

وقتی قبلاً پیروز می شدیم، ضد حمله، تفکر سریع، شوت از راه دور بود. امروز، روشی که ما در خط هافبک آنها بازی کردیم، بهترین بازی ما در برابر سیتی بوده است.

لوئیس دیاز در برابر واکر و رودری، کاملاً باورنکردنی است. پسرها واقعاً آن را می خواستند، قلب بزرگ.»

صادقانه بگویم، برخی از بهترین لحظات دوران مربیگری من. که ما توانستیم این کار را انجام دهیم.»

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 10 مارس 2024: الکسیس مک آلیستر، بازیکن لیورپول، پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه لیورپول و منچستر سیتی در آنفیلد، هواداران را تشویق می کند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول از راه دور خواهد رفت

عملکرد یورگن را خوشحال کرد، نه فقط برای این مسابقه در انزوا، بلکه برای شانس قهرمانی که رو به جلو است.

او گفت: «برای ما مهم است که بعد از همه راه‌هایی که برای به دست آوردن نتیجه پیدا کردیم – مبارزاتی مانند ناتینگهام (فارست) – امروز بتوانیم آنطور بازی کنیم، این اطلاعاتی است که ما نیاز داریم.

ده بازی باقی مانده است، تیم های زیادی در حال مبارزه هستند، کیفیت بسیار بالایی دارد. تنها چیزی که در حال حاضر به آن نیاز دارم این است که “آیا واقعاً از نقطه نظر عملکرد شما در آن مسابقه هستیم؟” امروز تیمی را دیدم که در موقعیت مناسبی قرار دارد.

“ما یک بازی فوتبال استثنایی انجام دادیم و مسافتی را طی خواهیم کرد – بیایید ببینیم برای آن چه می کنیم.”


* به خاطر داشته باشید که برای تماشای کامل هر کنفرانس مطبوعاتی LFC در This Is Anfield در YouTube مشترک شوید.

https://www.thisisanfield.com/2024/03/clear-and-obvious-konate-update-10-games-to-go-4-things-from-klopps-press-conference/ منبع: