والنسیا به دنبال انتقال غیرمنتظره برای اریک بیلی ستاره منچستریونایتد – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

قرارداد بیلی با یونایتد در سال 2024 به پایان می رسد و او ارزش زیادی دارد 8 میلیون یورو همانطور که در ترانسفرمارکت.


مارسی این گزینه را داشت که ستاره آفریقایی را برای همیشه بخرد، در صورتی که او تعداد زیادی بازی انجام دهد، اما مصدومیت ضعیف و سابقه انضباطی او و فقدان فرم عمومی باعث شد که این گزینه توسط تیم لیگ 1 مطرح نشود.

چیزی که باعث می‌شود مدیریت ورزشی والنسیا به فکر اضافه شدن بازیکنان جدید برای فصل 2023/2024 باشد، اریک بیلی، بازیکن ساحلی منچستریونایتد، برای منطقه دفاعی.

والنسیا برای بیلی


برنامه فینال جام حذفی را تصور کنید، اما 100٪ آنلاین!
تنها با چند کلیک می‌توانید نسخه ویژه فینال جام حذفی مجله United Matchday را دقیقاً در اینجا در دستگاه خود بخوانید. همه آخرین اخبار، ملاقات با تیم ها، پیش نمایش تاکتیکی، نظر، بحث، اخبار انتقال، مسابقه و خیلی بیشتر! همین حالا مال خود را فقط با 3 پوند/3.75 دلار دریافت کنید و
در مورد همه چیز با رنگ قرمز آگاه باشید!

https://thepeoplesperson.com/2023/05/31/valencia-eyeing-surprise-move-for-manchester-united-star-eric-bailly-264750/ منبع:

انتظار می رود تحولات زیادی در بخش دفاعی اتفاق بیفتد و براندون ویلیامز و اکسل توانزبه، فارغ التحصیلان آکادمی، احتمالاً در زمان کاپیتان باشگاه به کار خود ادامه دهند. آینده هری مگوایر در هوا باقی می ماند.

آنها می دانند که یونایتد مشتاق فروش این بازیکن 29 ساله در تابستان است زیرا او بخشی از برنامه های تن هاگ نیست و شیاطین سرخ می توانند آماده باشند تا قیمت درخواستی خود را کاهش دهند.

یونایتد برای بازیکنی که در زمان مربیگری ژوزه مورینیو با مبلغ 38 میلیون یورو از ویارئال به خدمت گرفت، ضربه بزرگی خواهد خورد.


انتظار می رود اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، با توجه به افتضاح سال گذشته، کیف پول محدودی برای کار در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد.

همانطور که در فیچاجس، اریک بایلی که در حال حاضر به صورت قرضی در المپیک مارسی به میدان می رود، انتظار نمی رود که در فرانسه بماند و این باشگاه بعید است که گزینه خرید را در قرارداد قرضی او فعال کند.

باشگاه باید فروش خوبی داشته باشد تا بتواند بودجه نقل و انتقالات را تکمیل کند و آینده تعدادی از ستاره های تیم اصلی در حال حاضر مشخص است.

یونایتد برای افزایش بودجه نقل و انتقالات نیاز به فروش بازیکنان دارد

شخص مردم گزارش کرد که اسکات مک تومینای به احتمال زیاد از کار خارج خواهد شد در حالی که قراردادهای قرضی مارسل سابیتزر و وات وهورست بعید است که قراردادهای دائمی کسب کنند.

این مرد هلندی ناراحتی خود را از نحوه حمایت نکردن باشگاه از او در ژانویه پنهان نکرده است و می‌خواهد اطمینان حاصل کند که صحنه‌های مشابه در ژوئن تکرار نمی‌شود.

والنسیا از قبل به برنامه‌ریزی ورزشی فکر می‌کند که باید در تابستان آینده انجام دهد، با در نظر گرفتن یک سری خرید با این ایده که عملاً تمام خطوط زمین را بهبود بخشد.

اینجا جایی است که تیم والنسیا در لالیگا وارد میدان می شود زیرا انتظار می رود در تابستان برای این بازیکن ساحل عاج حرکت کند.

این عملیات برای منافع تیم چه بسیار ساده است، زیرا تیم انگلیسی مشکلات مالی زیادی برای خروج این بازیکن 29 ساله ایجاد نمی کند.