والورده: می خواهیم از لوگوی رئال مادرید دفاع کنیم

فده والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید امیدوار است بتواند در مقابل منچسترسیتی بایستد.


سرویس خبر شماره: 1821421 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 22:34 |
943 امتیاز خبر|

0نظرات

ما باید لحظات رویایی را پیدا کنیم.

واضح است که منچسترسیتی تیم بزرگی است. حالا آنها سال هاست که به صورت تیمی در کنار هم بازی می کنند که تحرک و پویایی زیادی ایجاد می کند. آنها می دانند که باید چه کاری انجام دهند و ما باید آماده پاسخگویی به کیفیت سیتی باشیم. ما برای هر چیزی آماده ایم. در بازی رفت در پاریس شرایط سخت بود و در بازی برگشت با حمایت مردم شرایط را تغییر دادیم. اما بازی مقابل چلسی خوب پیش رفت و البته کار سخت‌تر شد. اما امیدوارم فردا بتوانیم منظم تر بازی کنیم.

اگر در رئال مادرید بازی می کنیم به این دلیل است که باید برای رویارویی با شرایط خوب و شرایط بد آماده باشیم. من همیشه تمام تلاشم را می کنم تا در زمین حضور داشته باشم و آماده باشم تا بهترین عملکردم را ارائه دهم. من همیشه علاقه داشتم در هر پستی به رئال مادرید کمک کنم، اما بهترین پست برای من در خط هافبک خواهد بود.

“ما بازیکنان جوان رئال مادرید آماده ایم تا رویایی را به حقیقت تبدیل کنیم. وقتی پیراهن رئال مادرید را می پوشی، می خواهی تا آخرین لحظه برای همه چیز بجنگی. این بخشی از تاریخ مادرید است و تو هنوز هم یکی هستی. از مدعیان.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه اتحاد میهمان منچسترسیتی خواهد بود و کار سختی برای رسیدن به فینال مقابل تیم آماده پپ گواردیولا خواهد داشت. فده والورده در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سیتی در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و تاکید کرد که با تمام وجود در زمین مسابقه خواهند جنگید.

سبک بازی تیم پپ گواردیولا؟ او که سرمربی سیتی است باید درباره این موضوع صحبت کند. ما به سادگی از رنگ پیراهن و لوگوی رئال مادرید دفاع می کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی