والورده: چنین نتایجی هر روز اتفاق نمی افتد

وی در پایان درباره دو چهره خاص تیمش مقابل لیورپول نیز صحبت کرد و افزود: اولین گلی که وینی زد بسیار مهم بود. او درست زمانی گل زد که تیم ما بد بود و روحیه پایینی داشت و انگیزه همه را بالا برد. اشتباه کورتوا، باید بگویم، یک چیز عادی است و همه ما ممکن است اشتباه کنیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید بازگشتی رویایی و تاریخی داشت و با نتیجه 5 بر 2 لیورپول میزبان را شکست داد. فده والورده در پایان بازی با ابراز غرور از حضور در تیم رئال مادرید گفت: به حضور در این تیم افتخار می کنم و برای هوادارانی که همیشه از ما حمایت کرده اند خوشحالم این نتیجه خیلی غیرممکن به نظر می رسد. این اتفاق می افتاد، اما با تلاش زیاد توانستیم با افتخار به آن برسیم.”

وی درباره پیروزی تاریخی تیمش مقابل لیورپول در آنفیلد تاکید کرد: پیروزی و انجام یک بازی خوب مهمتر از هر چیز دیگری است. ما باید بدون غرور جلو برویم و از این پیروزی تاریخی لذت ببریم. 2 برد در آنفیلد بسیار خوب بود، اما هنوز راه زیادی تا فینال باقی مانده است و ما به کار خود ادامه خواهیم داد.”

فده با اشاره به بازگشت کهکشانی ها به آنفیلد تاکید کرد: “البته دوست داشتم با برد 2-0 شروع کنم! عقب افتادن از حریف با دو گل در دقایق ابتدایی بسیار سخت و استرس زا است. البته این شخصیت است. و ذهنیت بالای ما نشان می دهد که ما برای هر چیزی آماده ایم و در هر شرایطی می توانیم پیروز شویم.”


سرویس خبر شماره: 1871786
03 مارس 1401 در 08:43
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

دوست داشتم با پیروزی 2-0 شروع کنم

ستاره اروگوئه ای رئال مادرید، بازگشت مقابل لیورپول را نشان از ذهنیت و شخصیت بالای این تیم دانست.

والورده: چنین نتایجی هر روز اتفاق نمی افتد

ستاره اروگوئه ای رئال ادامه داد: ما با هدف قهرمانی در جام حذفی پیش می رویم و هنوز یک بازی تا پایان صعود باقی مانده است و تا نیمه راه مانده ایم، یک ماه پیش خیلی ها ما را در تمام رقابت ها بازنده می دانستند. آنها می دانستند، اما گاهی اوقات همه چیز خوب پیش نمی رود، با این حال، اکنون وقت آن است که به خاطر عملکرد خوب و نتایج خوب ما خوشحال باشیم.

1804488