واکنش استقلال به بیانیه اعتراضی سپاهان


سرویس خبر شماره: 2005280
8 مارس 1402 در 22:43 |
13.3 هزار |

0نقطه نظر

او همچنان به داوران فشار می آورد

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای به اظهارات سپاهان واکنش نشان داد.

واکنش استقلال به بیانیه اعتراضی سپاهان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پایان دیدار استقلال و سپاهان، باشگاه اصفهانی با انتشار اطلاعیه ای به داوری این دیدار اعتراض کرد. اصفهانی با انتشار عکس هایی از لحظه برخورد ایمان سلیمی و شهریار مغانلو نوشت که مدافع آبی ها باید توسط داور جریمه می شد.

سر پیچحالا باشگاه استقلال به عنوان یک اقدام متقابل اطلاعیه ای با عنوان «واکنش باشگاه استقلال به رفتار عجیب باشگاه سپاهان» منتشر کرد و نوشت:

پس از پیروزی ارزشمند استقلال مقابل سپاهان، باشگاه سپاهان در شرایطی که همگان شاهد برتری بی چون و چرای آبی ها بودند، تصاویری از دیدار نه چندان جدی دو بازیکن استقلال و سپاهان منتشر کرد و مدعی شد داور مسابقه زرد را نادیده گرفته است. کارت به همین دلیل رسانه های رسمی باشگاه استقلال قدردانی از بازیکنان و مربیان استقلال را لازم می دانند و پشت صحنه چنین رفتارهایی را ذکر می کنند.

باشگاه سپاهان ضمن انتشار دو عکس که صحت و ارتباط آن ها قابل اثبات نیست، مدعی شد که داور باید به ایمان سلیمی در مورد ماجرای شهریار مقانلو تذکر می داد که فیلم و عکس های به جا مانده از بازی استقلال و سپاهان که در سال 2018 برگزار شد. هفته سوم نیم فصل اول به همت اصفهان برگزار شد، یادمان باشد پنالتی اعلام شده به سود سپاهان در این دیدار نادرست بود و قبل از رسیدن توپ به دست ایمان سلیمی، خطا روی مدافع استقلال انجام شد. .

1995614

امروز هم مردم و کارشناسان متوجه شدند که اشتباه گوستاوو بلانکو مدافع سپاهان در چند قدمی دروازه می تواند در همان دقایق ابتدایی بازی به سود استقلالی ها پنالتی شود.

نکته جالب توجه اینکه اظهارات نویسی و فشار بر داوران با انتشار عکس، فیلم و متن در جریان بازی و بلافاصله پس از پایان مسابقات همچنان ادامه دارد و در این بین فقط باشگاه استقلال متهم و قضاوت می کند.

در عین حال، باشگاه استقلال از مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر می‌خواهد که رفتار خارج از زمین برخی باشگاه‌ها را در این هفته‌های حساس زیر نظر داشته باشند تا دیگر تیم‌ها این تصور را نداشته باشند که ممکن است داوران مورد سوء استفاده قرار بگیرند. فشار با بیانیه و … یا ذهنیتی برای داوران مسابقات بعدی ایجاد کرد.

باشگاه استقلال همچنین از هواداران آبی پوشان که با وجود سرما با حضور در ورزشگاه آزادی از تیم محبوب خود حمایت کردند کمال تشکر را دارد و این پیروزی ارزشمند نصیب کادرفنی استقلال، بازیکنان، همه تیم و باشگاه است. کارکنان و البته به هواداران استقلال تبریک بگوییم.

مجله اخبار فوتبال داخلی