واکنش اسکوچیچ به حوادث و حوادث مرگبار

در پایان پست اینستاگرامی دراگان اسکوچیچ آمده است: به عنوان سرمربی تیم ملی با تمام وجودم برای دفاع از منافع تیم ملی و ایرانیان می جنگم. من هرگز روی چیزهایی که خارج از کنترل من بود تمرکز نکردم و هنوز هم هستم، بنابراین اجازه نمی دهم شایعات حواس من و تیمم را پرت کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم ملی در واکنش به پست های حمایتی اینستاگرامی و سپس استوری های دیگر، در توضیح پست خود نوشت: دسته ای از بازیکنانم در شبکه های اجتماعی حمایت خود را از من نشان داده اند و من از صمیم قلب از همه آنها تشکر می کنم، اما اگر این اتفاق نمی افتاد بهتر بود. همچنین گروه دیگری از بازیکنانم نیازی به آن ندیدند که برای من هم قابل احترام است چون لزومی ندارد. آنچه بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم اتحاد و همبستگی است. درون و بیرون باید فرم یک تیم را داشته باشید. برای بازیکنان، مهمترین چیز باید این باشد که روی کارشان تمرکز کنند و جانشان را برای کشورشان بدهند و درگیر مسائلی که خارج از حیطه اختیارشان است، نشوند. بازیکنان تیم ملی نباید در امور دیگری که مسئولیت آنها نیست دخالت کنند.

اسکوچیچ با اشاره کنایه آمیز به افرادی که به گفته او گذشته “غیرقابل دفاع” است، نوشت: اما کسانی که سعی می کنند ردپای خود را بپوشانند و من را زیر سوال ببرند، کسانی که توانایی های خود را بیش از حد ارزیابی می کنند اما نتایج گذشته خود را غیرقابل دفاع می کنند، و کسانی که سعی می کنند حقیقت را نادیده بگیرند یا تحریف کنند باید دوباره فکر کنند. هیچ استدلالی قوی تر از نتایج در فوتبال وجود ندارد و نتایجی که به دست آورده ام گویای خود هستند.

او همچنین گفت که این گروه در تلاش است او را اخراج کند.

او در ابتدای این پست نوشت: گروه تمام تلاششان را کردند تا من را از تیم ملی کنار بگذارند. ضمن تبریک به خاطر استقامتشان، پیامی صریح و صریح برایشان دارم: زمانی هدایت تیم ملی را برعهده گرفتم که احتمال حذف از جام جهانی بسیار زیاد بود و کمتر کسی باور می کرد که بتوانیم در جام جهانی پیشرفت کنیم. قطر. . من سخت کار کردم و ثابت کردم که توانایی انجام آن را دارم. در مقابل تمام توهین ها و فشارها مقاومت کردم و نشان دادم که از پس همه این موقعیت ها برمی آیم. با تلاش تک تک اعضای تیم ملی به سریع ترین صعود تاریخ آسیا دست یافتیم. اما شایستگی و نقش من و کادر فنی در این موفقیت غیر قابل انکار است. من به خودم، نتایجم، تصمیماتم و مقاومتم در برابر تحقیر افتخار می کنم. من لیاقت این را دارم که با تیمم به این جام جهانی بروم و آرامش لازم را داشته باشم تا تیمم را به بهترین شکل آماده کنم، آرامشی که الان وجود ندارد اما با یک دل از این شرایط عبور خواهیم کرد. هیچ کس بیشتر از من برای این جام جهانی انگیزه ندارد، به خصوص بعد از تمام سختی هایی که پشت سر گذاشته ام. بنابراین تحت هیچ شرایطی قصد رها کردن پست خود را ندارم.

دراگان اسکوچیچ با انتشار پیامی در فضای مجازی به اتفاقات پیرامون تیم ملی واکنش نشان داد.


سرویس خبر شماره: 1832673
18 جولای 1401 ساعت 10:30 صبح
2.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ما باید متحد، متمرکز و در برابر شایعات باشیم

به گزارش مجله اخبار فوتبال، فردای جنجال اینستاگرامی دو گروه از بازیکنان تیم ملی در حمایت و سپس در واکنش به حمایت دراگان اسکوچیچ، سرمربی کرواسی با انتشار متنی نسبتا طولانی به این سوال واکنش نشان داد.

اسکوچیچ از بازیکنانی که برای حمایت از او استوری ارسال کردند تشکر کرد. این داستان را “بی فایده” نامید. او همچنین نوشت که این اتفاقات تمرکز او و تیمش را مختل نمی کند.